Bekende personen en hun horloges

Ik keek gisteren The Apprentice UK terug. Met mijn als nihil te bestempelen Rolexkennis zag ik toch dat sir Alan Sugar een Rolex Daytona om had. Allemaal hier geleerd. Eens kijken wat ie de volgende afleveringen draagt.

“Could you let the candidates in please”.

2 likes

Planet Ocean of Speedy Pro? :wink:

1 like

Ik ga mijn mond wassen… Speedy pro uiteraard :slight_smile:
BEdankt voor de rechtzetting!

1 like

Ik heb niks met de Rolex Daytona… maar die van Ali B in the Voice is toch wel erg mooi…! Hij boert weer goed zo te zien! 65K… pfff

1 like

Dat is inderdaad een platinum Daytona. Matcht goed met zijn Bentley Bentyaga :sunglasses::+1:

Deze matcht ook wel mooi met de auto :heart_eyes: .

Wat een ultieme baas, die Schwarzenegger.

4 likes

Mooie ring ook!

5 likes

Volgens mij gaat zoiets hier door voor “stijltje” :grimacing:.

4 likes

Hahahaha :joy: :ok_hand:t2:

1 like

Ned 1. Pierre van Hooijdonk draagt hij nu een Apple watch? :cry:

Bugatti Veyron :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
In het lijstje van de meest innovatieve technologische hoogstandjes van de afgelopen 100 jaar :sunglasses::+1:

3 likes

Yep…

1 like

Ja ik hoorde dat hij dit had gehaald! Ik gun het hem wel

1 like

Inderdaad, over de schoonheid kun je discussiëren, maar onder z’n huid is dit echt een technisch meesterwerk :ok_hand:.

2 likes

Ik de de Veyron wel wat hebben. Heel anders dan we voorheen gewend zijn. De opvolger de Chiron vind ik ook echt prachtig met design elementen gebaseerd op het verleden. 1500pk uit en W16 motor. Topsnelheid begrensd op 420km/u. Ben benieuwd wanneer ze hem een keer echt los gaan laten. Topsnelheid van boven de 450 km/u zou mogelijk moeten zijn! :heart_eyes:

2 likes

Wellicht niet een bekend persoon, maar desalniettemin wel benieuwd. Draagt Brody uit Ex on the Beach nu een gouden daydate? Heb geen foto’s, alleen een introductiefilmpje.

http://www.mtv.nl/clips/b4066s/ex-on-the-beach-double-dutch-profiles-brody

1 like

Hij liep er ook flink mee op te scheppen. Zag andere gast daar ook al met een AP lopen… goed boeren dat ex on the beach denk ik.

1 like

9 van de 10 keer net zo nep als die ballon armen. Op een tv kun jij het verschil tussen een echte en een noooooob aaaaaaaaa++++++++ vvvv1miljoen niet zien

2 likes

Toen ik vroeger nog wel eens geordie shore keek :zipper_mouth_face: zag je de horloges ook ieder seizoen duurder worden

2 likes

Gisteren zat Lil Kleine met een rosé gouden Nautilus aan tafel bij DWDD :zipper_mouth_face:

Hij heeft geloof ik ook een gouden day-date…ik heb echt het verkeerde vak gekozen :sob:

2 likes