Bekende personen en hun horloges

Ergens gelezen dat die Brody werkelijk Jan heette, ergens anders vandaan kwam als dat hij zei en bovendien uit een welvarend gezin kwam.

Scheen vroeger gepest te zijn, daarna op alle fronten gaan compenseren zo te zien. Gedrag laat ook wel doorschemeren dat die echt wat serieuze issues heeft…

Maar goed bescheiden over wat die heeft is hij niet inderdaad.

1 like

Dat zou ook mijn eerste ingeving zijn ja. Maar je moet natuurlijk altijd een beetje opletten met dergelijke veroordelende comments.

Ik zei tijdens aflv 1 tegen mijn vriendin: ‘het is eigenlijk echt beschamend dat wij dit kijken!’ Heerlijke wekelijkse dosis leedvermaak :laughing:

2 likes

Hier volgens mij nog niet tegengekomen.

Klaas Dijkhoff met volgens mij een Patek Philippe.

4 likes

Dat is een Frederique Constant, heeft hij gewonnen met ‘De best geklede man’ zijn :wink:

12 likes

Dan zou het een 5270 moeten zijn, maar dat lijkt me niet :face_with_monocle:.

1 like

Het valt mij op dat we een grote bakkes hebben over het uiterlijk van Mevrouw Cruijff, maar dat niemand zich achter de oren krabt over ome Max met z’n kartonnen hoofd, z’n smakeloze outfits en z’n veel te grote petten.

Man man man, wat een smakeloze tokkie. Het is erger dan darters.

8 likes

Is dit werkelijk nodig zo?

3 likes

Dat moet dan deze zijn:
https://frederiqueconstant.com/watch-finder/manufacture/flyback-chronograph-manufacture-fc-760dg4h6/

Niet heel origineel design, maar wel fraai! :sunglasses:

Op het eerste oog vond ik hem ook heel mooi. Totdat ik hem probeerde. Voor mij te groot (oogt ook behoorlijk voor 42mm), maar vooral ook erg dik. Zag er naar mijn smaak daardoor niet erg stijlvol uit.

1 like

Ok ik heb hem ook geprobeerd en vond hem wel prachtig…leuke combi in mijn ogen van meerdere facetten van verschillende horloges. Hij is inderdaad niet klein en zeker wat dikker (door het bolle glas) maar al met al een hebbedingetje voor mij :grimacing::sweat_smile:

15 likes

Inderdaad erg mooi die FC-760DG4H6 Flyback.

1 like

Ooit geknipt in zijn “Barbiershop”…man man kansloos daar. Beetje nose candy in de neus en knippen maar…

1 like

Ja.

Ik erger me aan het inherente seksisme van de manier waarop wij de één versus de ander benaderen, zeker wanneer er hier meerdere heren voor het voetlicht gegooid worden die geen schoonheidsprijs verdienen.

Eigenlijk moet ik dit draadje gewoon links laten liggen. :thinking::thinking::grin:

2 likes

Ach zo, dat snap ik. Ik stoor me ook aan de opmerkingen over de uiterlijkheden van de sexen.

Het gaat mij om de horloges. En dat vind ik gewoon interessant om te kijken.

3 likes

Rete strak figuurtje heeft mevr Cruyff. Max heeft weer andere kwaliteiten

1 like

Ruud Gullit in Rondo afgelopen zondag zat te shinen met naar ik aanneem een Royal Oak…

3 likes

Nee, niet doen, geniet van uw commentaar, zoals steeds :+1:

1 like

Hoe lang is dat lijstje dan? :sweat_smile:

Wel een flinke of niet?