Bekende personen en hun horloges

Gaat weer goed met Ruud, vroeger altijd Rolexen, toen een tijd plastic, nu weer omhoog :ok_hand:

3 likes

Dat is hem inderdaad!

Dit keer geen politici, BN’ers of anders.
Frank Williams in de jaren '60 met een Speedmaster.

11 likes

Dit is een variatie van een Audemars Piquet chronograph? :thinking: Herman den Blijker in ‘het perfecte plaatje’

1 like

Mark Knopfler met?

6 likes

Een Speedy. Cool.

Muzikale held van me.

4 likes

Idd…sinds jaar en dag de Speedy Pro om de polas van deze gitaarvirtuoos…

2 likes

Zeer leuk plaatje David!

1 like

Hij is een liefhebber zo te zien:
https://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-mark-knopflers-choice/

http://www.brave-hearts.com/about/mark-knopfler-watch-auction

Toch een droom hoor, speedy (stepped-dial en tritium) op een flatlink bracelet :sunglasses:

Bedoel je met loslaten de echte topsnelheid proberen te halen zonder begrenzing?

Bij de Veyron waren de banden al op na 100 km op topsnelheid op het testcircuit van Volkswagen in oost Duitsland. Ik denk dat ze op t gebied van banden nog niet echt een megasprong hebben gemaakt want het blijft een achilleshiel in combinatie met tal van andere factoren.

Een volledig onbegrensde W16 ging destijds in de testfase richting de 2800 pk en qua newtonmeters gingen de cijfers ook die kant op dus ik denk dat we een echt onbegrensde Bugatti met W16 blok niet meer mee gaan maken.

Ondanks de 10 radiatoren schoot het koelen ernstig tekort bij 2800 pk. En ondanks dat de versnellingsbak ontworpen was voor buitenproportioneel vermogen was ook deze niet opgewassen tegen het onbegrensde geweld van de 8.0 W16 Quad Turbo.

Ik ben ondanks dat de Bugatti’s zeer innoverend zijn meer van de Koenigsegg’s.

De snelste Koenigsegg’s trollen iedere Bugatti de moeder met 8 ipv 16 cilinders en met 2 ipv 4 turbo’s.

Groeten,

Noel.

1 like

05

Nog een leuke! Jacky Stewart met een Rolex.

10 likes

Met speciale kortere linkermouw zodat zijn gesponsorde Rolex altijd goed in beeld was.

9 likes

Én dan nog beweren dat Rolex niet alleen voor patsers is :thinking:

grapje fanboys :kissing_heart:

6 likes

Het verschil is dat je de Bugatti aan je schoonmoeder kunt meegeven om boodschappen te doen en aan de andere kant 370 km/uur kunt rijden met een vinger aan het stuur :slightly_smiling_face:

2 likes

Kan een Bugatti ook liften?
Dit in verband met die k** drempels :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Yes meerdere standen en een extra sleutel voor topspeed modus.
Normaal gesproken begrenst op 370 km/uur, BEGRENST?!? :sunglasses:

2 likes

Ja klopt idd. Als je van je schoonmoeder af wilt is de Koenigsegg weer een betere optie. :joy:

8 likes

Eensch. Ik ga initieel ook altijd uit van nep. Maar als ze ermee het zwembad induiken neig ik vaak naar echt… maar dat is wellicht domme redenatie.

In ieder geval (confesion mode aan) ik kijk dat soort pulp dus (temptation island ex on the beach enz) maar ze hebben nu wel een niveautje bereikt hoor… foeifoei.

2 likes