Bekende personen en hun horloges

MTM Falcon

Of Hawk

Denk ik.

1 like

Die replicas van paar meiertjes zijn goed waterdicht. Plus als ze vollopen kopen ze gewoon nieuwe :joy:

1 like

Vandaag TV-chefkok Mounir Toub met een
Franck Muller Conquistador Grand Prix:


Ik vind 'm best cool :sunglasses:

1 like

Volgens mij heeft hij bijna dagelijks een ander horloge om zijn pols :sunglasses:

1 like

In Eindhoven? :smile: Ons kantoor zit op de achtste verdieping van hetzelfde gebouw. Altijd jolijt in die barbershop inderdaad. Gezellig man!

3 likes

Aha, ik keek vandaag voor het eerst. Ik ga vaker kijken :slight_smile:

1 like

Haha nee in Veldhoven, hadden ze nog 1 zaak. Aan genotsmiddelen geen gebrek daar :stuck_out_tongue_winking_eye:

image

:wink:

2 likes

Van Bommel staat daar met een mooie daytona tijdens de laatste CL wedstrijd.

1 like

Een van mijn favoriete programma’s is deadliest catch (voor de onbekenden krab vissen).
Wat draagt schipper Sig Hansen? Rolex?

En wat is deze lelijkerd?

3 likes

Das gewoon een dikke vette roze gouwuh daytona!!:sunglasses:

5 likes

Paul Rabbering draagt volgens mij de uiterst zeldzame Batman van het Huis Rolex in zijn optreden bij de Slimste Mens

Wel de dagelijkse boodschappen denk ik. Of leg jij de boodschappen op de lederen bekleding? :smile:

Haha…hier ook fan van deze geweldige serie. Volg het sinds het prille begin. En ik heb mij ook wel eens afgevraagd wat voor vreselijk kitsch spul Sig om de pols heeft.:laughing: Zal wel een Noors familie stuk zijn van overleden pa oid.

Kovac bij Dayern ook met een daytona zag ik vorige week.

Gaat wel goed dat krabvissen als je een klokje van 25k mee op zee neemt. Of goed geboerd met Discovery Channel natuurlijk😀

Wel een vet progamma. Veel naar gekeken.

Dan zit je inderdaad niet krab bij kas. :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Schoen: bij wie de wisseltrofee ook alweer?

25 likes

December is voor jou! Heel netjes!

3 likes

Jezus @Jurk, nu moeten wij weer ons best doen.

3 likes

Haha… doe je best! December is nog niet voorbij. :love_you_gesture::joy:

2 likes