Belgen/Nederlanders en interesse in opleiding horlogemaker?

1 like

@Westate en ga je mee?

@septentrio en ikzelf zijn ingeschreven. :beer:

2 likes

Heb je al een idee van startdatum van de cursus en startuur/einduur? Ik ben nog aan het twijfelen :smile:

De startdatum is 19 septemberā€¦ als het dezelfde opleiding is als vorig jaar werd aangeboden duurt deze voor de complete modules 3 jaar

En de lessen zijn van hoelaat tot hoelaat?

Van 18:45 tot 21:45 had ik begrepen

Programma is als volgt;


2 likes

Met twijfelen kom je niet ver in het levenā€¦

De doeners maken het! :wink:

Hier ook interesse maar een opleiding van 3 jaar is me te druk i.c.m. mijn professionele verplichtingen.

Anders opties int Leuvense?

Helaas niets in de buurt verderā€¦ anders had ik het ook niet in Tongeren gaan zoeken.

Moet zelf ook heel wat toeren doen om er te geraken, maar hey YOLO!

Is dat een keer per week?

Kloptā€¦ en er kan samen gereden wordenā€¦

Daar heb je een goed punt. Tot in September, amigo!

3 likes

Dat wordt samen een leuke ervaring!

En is wat zoals sporten hƩ ( niet dat ik dat doe ) de ene sleurt de andere mee als hij eens geen zin heeft. :wink:

We kunnen al eens afspreken op voorhand met de deelnemers, dan kunnen we kennis maken en kijken of er iemand tussen zit die steeds look eetā€¦ die kan dan helaas niet mee rijden. :joy:

2 likes

Voor de franstalige zijn er opleidingen in Namen. Volledig tijdens dag in 3 jaren of als hobby in een jaar sā€™avonds.
:slight_smile:

2 likes

Je hebt met geluk het laatste plekje veroverd, de opleiding is ondertussen namelijk volzet :wink:

Echt? Hoe weet jij dat?

Besten, ik volg de opleiding in Syntra. Net mijn 2e jaar afgerond. Mochten er vragen zijn, stuur je maar gerust een pm.

Groeten

2 likes

Blijkbaar nietā€¦ ondertussen ook een mail gehad dat de opleiding reeds volzet isā€¦

Oei, jij kan dus niet meer mee als ik het begrijp?

Dan zou ik alsnog eens een telefoontje doen en zeggen dat het juist de bedoeling is met 3 personen van Leuven te komen voor deze opleiding. Wie weet?

Dat ga ik vanwege mijn steeds wijzigend schema dus moeilijk hard kunnen maken hƩ :wink:
En vol=vol vrees ik hoor, inschrijven via de website lukt ook niet meer.