Belgen/Nederlanders en interesse in opleiding horlogemaker?

Begrijp ik, maar we gaan toch met 3 van onze streek de cursus volgen, en er zal toch wel al eens bekeken worden of we al dan niet samen kunnen rijden vermoed ik.

Dus één stoel meer of minder kan volgens mij geen probleem zijn als men beseft dat we samen komen om zo het milieu te sparen. :joy:

@Westate had nog wel kunnen inschrijven via de website, maar kreeg daarna een bericht volzet.

Mail van Syntra:
De opleiding “horlogemaker-hersteller” start op 19/09/2019 in de campus te Tongeren. De lessen gaan wekelijks door op donderdagavond van 18u45 tot 22u15.
Inschrijvingsprijs bedraagt €495,00 + €90,00 grondstoffen.
Gezien de praktische inhoud van de opleiding, dien je je eigen gereedschap en grondstoffen aan te kopen. Je kan dit basispakket optioneel via SYNTRA aankopen. De prijs bedraagt +/- €545,00.
Je krijgt hiervan nog een mail met meer info enige tijd voor de start van de opleiding.
De kosten voor het tweede en het derde jaar zullen ongeveer gelijkaardig zijn als deze van het eerste jaar (inschrijvingsprijs/grondstoffen).

idd volzet wordt op wachtlijst geplaatst…:frowning:

Oei, jammer… Hoeveel deelnemers zouden ze toegelaten hebben?

denk max 10

1 like

het zijn er 12, ben nr 2 op wachtlijst vd drie :wink:

1 like

Leuk te zien dat hier al een aantal van de eerstejaars, van lichting 2019 van de Syntra opleiding Horlogemaker, elkaar gevonden hebben.

Zelf ben ik er ook bij als “Ollander”, dus tot zien op 19 september.

Cheers,
Louis.

1 like

Nog 1 maand dan start de 2019-2022 groep in Tongeren.
Wie is er nog meer aan het aftellen?

:sunglasses:

1 like

Ik, ik, ik…

Heb al een K3 boekentas gekocht! :wink:

3 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/in-blijde-verwachting-niet-van-een-rolex/214342

1 like

Zou wel willen sta op wachtlijst😨

1 like

Doe ik mijn leeftijd verraden als ik zeg dat op mijn boekentas het A-team staat :joy:

1 like

Zeker… even oud als ik BA! :joy:

Rijden we met uw a-team busje naar Tongeren? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, ik tel ook af, ik kom vanuit zuiden van NL!

2 likes

Vandaag zat de factuur van Syntra voor het eerste jaar in de mail-box.
Gelijk betaald, zodat ik over 3 weken welkom ben :grin:

1 like

ennnnn, geluk heb ik! Telefoontje gehad dat er iemand zijn inschrijving heeft afgehaakt en ik dus als eerste op de wachtlijst vanaf volgende week aanwezig zal zijn :man_dancing::cowboy_hat_face::nail_care::sunglasses:

4 likes

Wij gaan met stijl Wes!

2 likes

Onze mechanicien werkt nog aan een probleempje…

1 like

Dan toch wel niet met die OP… :smile:

1 like

Zij maar braaf gij of je mag niet mee… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jammer dat de groothandel er een rommeltje van maakt.
Ik had verwacht dat het bestellen van het lespakket nog wel het makkelijkste deel van de opleiding zou zijn…:zipper_mouth_face:

2 likes