Bell & Ross by Sinn 103B Chronograph

Beste forumleden,

Door te weinig draagtijd bied ik deze Bell & Ross by Sinn Chronograph uit de jaren 90 aan. Het betreft hetzelfde horloge als Sinn zelf uitbracht als de 103 Sa.

Deze Bell & Ross by Sinn komt met de originele doos. Geen papieren. Het horloge staat nu op een mooie Bulang & Sons vintage band. De Sinn gesp zit er ook bij.

Deze Bell & Ross by Sinn komt uit de jaren 90. Uurwerk windt automatisch op en is zichtbaar door het saffierglas aan de achterkant. Het betreft een Valjoux 7750 type. Met datum. Het uurwerk loopt uitstekend. Service historie is mij niet bekend. Ik heb het horloge 1,5 jaar in bezit; destijds via eBay van een Duitse verzamelaar gekocht.
De kast is staal en meet 41mm. Het glas is van saffier. De zwarte wijzerplaat heeft tritiumcijfers en wijzers met mooie patina. De aluminium lunette is tweezijdig draaibaar. Het horloge is waterdicht tot
Het horloge heeft een schroefkroon en verschroefde pushers voor de chronograaf.
De staat van het horloge is goed tot zeer goed. Er zijn wat draagsporen op de aluminium lunette en de kast, maar niets storends wat mij betreft. Zie de foto’s.

Ik vraag €1350 voor deze leuke Sinn. Geen inruil.

De plaatjes:

24 likes

Weekend upje voor deze leuke Bell & Ross door Sinn chronograaf

1 like

Wie slaat toe op deze leuke Bell & Ross by Sinn chronograaf uit de jaren 90?

Verkocht buiten HF. Bedankt voor de geboden ruimte.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.