Benrus 14k gold niet werkend ontvangen

Je zou hem kunnen uitleggen dat je het niet netjes vindt hoe hij dat horloge heeft verkocht.
Mocht ie er niet in meegaan, 1 ster beoordelen, je “verlies” pakken en het horloge gewoon gaan dragen.

1 like

Nee geen retour adres

Jup doe ik. Bedankt

Ik zou nog verder gaan. Klacht neerleggen wegens het geven van valse informatie omtrent een product en hem in gebreken stellen. wedden dat hij terug betaald, eerst geld terug plus 8 euro die jij weer moet dokken aan de post

2 likes

Erg bedankt voor het meedenken heren. Waardeer ik enorm

1 like

Als je zijn gegevens achterhaalt stuur die maar eens naar mij, zal kijken wat de pipo doet. Ik denk dat hier nog mensen zijn die rechtskundig wel iets weten en voor jou eventueel een mailtje naar de verkoper kunnen sturen, die hem zal overtuigen het horloge terug te nemen

1 like

pm even jouw naam en gegevens, anders weet de verkoper niet waar het over gaat.

1 like

8 voor aangetekend, heel normaal toch?

1 like

Niet aangetekend, via brievenbus…

1 like

De andere €4 kreeg ik terug bij de volgende aankoop

1 like

:sweat_smile::joy::sob:

1 like

Wat een koekenbakker. :face_with_raised_eyebrow: Ook niet heel slim om zo’n oud en fragiel horloge op te sturen als brievenbus pakket.

1 like

Daarom maakte ik toch de €8 en vroeg of hij het netjes wilde versturen…

Graag gedaan,

1 like

Zoveel, dat @Jur al een aantal malen heeft gevraag om dit expliciet niet te doen i.v.m. aansprakelijkheid van het Horlogeforum :flushed:

2 likes

Wist ik niet en horloge forum is niet aansprakelijk als een rechtspersoon hier iets neer schrijft.

1 like

Dat heeft meer te maken met ‘ervaringen met’-topics en niet met het noemen van HF.

Het is heel simpel. Als HF een bericht krijgt dat juridische stappen worden overwogen vanwege een uitspraak die op HF is gedaan dan zijn er twee opties:

  1. de plaatser van dat bericht geeft zijn persoonsgegevens door aan HF zodat HF deze kan overleggen aan de persoon die juridische stappen overweegt. De reactie blijft dan staan omdat de plaatser de verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid op zich neemt.
  2. de plaatser van het bericht weigert gegevens te overleggen en het bericht wordt verwijderd. Hiermee is de kous af omdat er heus geen rechtsbijstand is die hierom gaat procederen.

Ik hoop dat je geen jurist van beroep bent…

1 like

Ik handel uit eigen beweging en niet in naam van HF, tevens heb ik nergens vermeld dat er juridische stappen zullen worden genomen.

1 like

de meesten kennen mijn naam hier, wat is daar mis aan, geen probleem.

1 like