BertjanH

Een prettige deal mogen sluiten met @BertjanH en zijn oude tissot weer aan hem terug verkocht.
Prettig persoon, snelle afhandeling.
Veel plezier met je vertrouwde Tissot Bertjan.

1 like

Horloge overgenomen. Snelle communicatie en zeer goed ingepakt voor het verzenden.

Top dus! Thanks @BertjanH

1 like

Prachtige Seiko 5 uit 1974 overgenomen. eerlijke communicatie, te lage prijs :wink:, mooie fotoserie van de service die in 2017 is uitgevoerd. Waanzinnige verpakking waar echt niets mis mee kon gaan :joy: Kortom, meer dan aanbevolen :+1::+1:

:+1::+1:

1 like

Vandaag een mooie nette Maen door Bertjan persoonlijk afgeleverd. Nette communicatie en leuk om een gezicht te zien bij een verkoper. Zou zo weer bij hem kopen.

Bedankt!

2 likes

Horloge verkocht aan @BertjanH, prima verlopen, aanrader :+1:

1 like

Zeer tevreden met @BertjanH! Goede service en het horloge is zoals beschreven.

1 like

Mooi horloge overgenomen van @BertjanH . Snelle communicatie en voor ik het wist had ik het horloge in huis. Kortom prettig zaken mee te doen! Hartstikke bedankt Bertjan en tot de volgende keer!:grin:

1 like

Horloge verkocht aan @BertjanH Een koper die een serieus bod doet, snel betaald en attent reageert. Kortom: een echte aanrader!

1 like

Pellikaan GMT verkocht aan Bertjan. Ontzettend fijne communicatie, binnen no time een deal en gelukkig was het horloge er ook al binnen 24 uur. Zou zo weer iets aan hem of van hem verkopen!

1 like

Ik heb een blauwe Seiko Cocktail time van Bertjan overgenomen. Ontzettend blij mee, prachtig horloge!

Helaas door wat omstandigheden met de verzending (wat overigens super goed opgelost is door zowel PostNL als Bertjan) heeft het wat langer geduurd voordat ik hem in ontvangst mocht nemen. Maar ach, dat maakt het verlangen alleen maar groter.

Bertjan, bedankt voor het fijne contact en je goede zorgen. Ik vond het erg fijn zaken met je te doen, zou het zo weer doen!

1 like

Net @BertjanH op de koffie gehad voor het overnemen van een horloge. Erg goed gesprek gehad en fijn zaken doen :+1:t3:

Grote aanrader!

1 like

Deze Geckota: K-01 Type A 40mm ETA-2824 Pilot’s Watch van Bertjan overgenomen. Alles netjes en snel geregeld. Horloge is precies zo mooi als door hem omschreven. Ben er erg blij mee.
Bertjan bedankt voor de snelle en open communicatie. Van harte aanbevolen.

1 like

Horloge verkocht aan BertjanH. Soepelere transactie is niet mogelijk. Goed bod, gelijk betaald en de deal is rond :slight_smile: .

Het is altijd leuker om iemand in het echt te ontmoeten, maar als het via internet gaat wil je het wel het liefste zoals het nu ging :+1: .

Zegt ook veel over het vertrouwen van BertJan naar mij, bedankt!

1 like

Seiko alpinist overgenomen van @BertjanH een prettige en vlotte communicatie. Vervolgens echt bombproof verpakt, snel verzonden en tijdens verzending regelmatig status updates.

Bedankt Bertjan :+1:

2 likes

In zeer nette staat verkerend horloge overgenomen van @BertjanH. Prettige persoonlijkheid, zuinig op zijn spullen en dat is te zien. Reële prijs, betrouwbaar en zeer correcte afhandeling. Nogmaals dank Bertjan!

1 like

Horloge verkocht aan Bertjan @BertjanH. Vlotte deal en snelle eerlijke communicatie. Echte aanrader en veel plezier met het horloge Bertjan :+1:

1 like

Mooie deal met @BertjanH gesloten. Prettig en vlot contact. Geweldige service. Ik zeg 5 sterren voor deze top verkoper :star2: :star2: :star2: :star2: :star2:

1 like

Bertjan heeft een horloge van me overgenomen. Helemaal top gegaan. Prima zakendoen met @BertjanH. Aanrader.

1 like

Bandje overgenomen van Bertjan hij heeft hem meteen netjes verpakt en opgestuurd :+1:t2: netjes en snel geregeld zeker een aanrader :blush:

1 like

Horloge verkocht aan @BertjanH .

Goede ervaring. Zou direct weer een horloge van Bertjan kopen of aan hem verkopen.

1 like