Bertus1

Afgelopen week mijn Universal Geneve verkocht aan forumlid Matthias ( @Bertus1 )

Dit was een probleemloze en zeer prettige transactie! De communicatie was vriendelijk- en efficiënt- en de betaling zeer snel! :+1:

Dank Matthias en graag tot een volgende keer! :blush:

1 like

Hier ook een erg fijne ervaring met Matthias, goede afspraken, fijne communicatie, al wat je wil. Leuke Seamaster bumper aan de ruildeal overgehouden, tevreden! Tot de volgende @Bertus1

2 likes

100% good guy.

Cash, ruilen en inruilen. Altijd een plezier.

Gr. Roel

1 like

Leuke deal met @Bertus1 afgerond.
Voelt zeer prettig om met een ‘kenner’ en liefhebber zaken te doen.
Kleine surprise door hem ingebakken door bij de head-only klok tóch een net bandje te monteren.
Heeft meer met de insteek van heer Matthias te maken dan met de decembersinterklaasmaand. :smiley:

Aanrader dus. !

Frank

2 likes

Erg goede ervaring gehad met @Bertus1. Ik had een ruilvoorstel gedaan. Heldere communicatie en mooie opvolging! Zeker een aanrader!

1 like

Een hele leuke ervaring gehad met Matthias. Een leuke deal kunnen maken rond 2 horloges.
2 bandjes erbij gekregen en zelfs nog voorzien van een leuke omega gesp!
Een echte aanrader, tot de volgende.

1 like

Matthias heeft een @Ko-Banden band van me overgenomen. Snelle beslisser en betaler. Heb al gezien dat de band een mooie bestemming heeft gekregen, top!

Koop of verkoop graag weer wat van/met je Matthias!

1 like

Goede deal gedaan met Matthias.
Effe een PM en een uurtje later stond hij bij me thuis :wink:

Vlotte deal, prompte betaling. Alles wat je wil dus.

1 like

leuk horloge overgekocht van Matthias, en een bandje laten wisselen, super service.
Bedankt!

1 like

leuke deal gemaakt voor prachtige tissot
heldere communicatie, alles zoals afgesproken.
bedankt !

1 like

Horloge verkocht aan Mattias. Aardige en correcte kerel. Wat geouwehoerd over horloges, altijd leuk. Kan Matthias van harte aanbevelen.

1 like

Van @Bertus1 (Matthias) heb ik een vintage Omega overgenomen. Heel prettige en snelle communicatie. Vandaag het - uitstekend verpakte- horloge ontvangen. Fijne deal,
Aanrader!

2 likes

Een eerlijk oprechte man!

Fijn contact, geduldig en veel vertrouwen!

De transactie nam wat tijd in beslag door de mannen van het post bedrijf maar desondanks geen wantrouwen of iets! Zeer aangenaam contact en een happy end!

Kortom: eerlijke en man van z’n woord!

1000% aanrader van deze kant!

Bedankt :+1:

1 like

Bergeon tool aan @Bertus1 verkocht.
Prima verlopen deal. Leuk contact. Graag weer.
Knutsel ze hè Matthias :smiley:

1 like

Thanks :blush:

1 like

Schakeltjes verkocht voor de berenpootjes van Matthias. Prima communicatie, snel de belgische francs overgemaakt. Eigenlijk niets op aan te merken.

Top koper!

1 like

Dit weekend een deal gemaakt met @Bertus1 voor een schakeltje. Prima communicatie en dito afhandeling, zekereen aanrader.

Groet, Matthijs

2 likes

Vandaag m’n eerste Rolex gekocht van Matthias. :smile: :+1: @Bertus1 Heldere afspraken gemaakt. Fijne, vlotte en vriendelijke communicatie. Onder het genot van een lekker bakje koffie bij een Starbucks bij onze zuiderburen de deal gesloten. Leuk praatje gehad ook! Alles naar wens, dus uiteraard is @Bertus1 wat mij betreft van harte aangeraden om zaken mee te doen! :+1: :ok_hand: Matthias bedankt!

1 like

Onlangs snelle deal gehad met @Bertus1 aka Matthias.
Bijzonder prettige communicatie en afhandeling.
Bedankt :ok_hand:t2:

1 like

Onlangs een pracht van een Speedmaster van @Bertus1 overgenomen. Werd een zeer gezellige kennismaking met een echte kenner. Daar leer ik weer van. Bedankt Matthias!

1 like