Best wel een teleurstelling

ik werd vd week benaderd door jean paul noordam uit den haag, hij bood mij een rolex explorer II te ruil aan.(tegen de avenger met bijbetaling mijn kant)
in 1e instantie stond ik niet te springen, helemaal niet omdat hij 11 jaar oud was, en geen papieren had en ik de eigenaar niet kende

toch ietwat geïnteresseerd vroeg ik om een foto en wat hij in gedachten had
na wat speurwerk bleek de vorige eigenaar een forumlid van dzvl te zijn, en die bevestigde de echtheid
ook zat er een taxatie rapport en een aankoopnota bij

de interesse werd groter en groter, en op een gegeven moment werd ik zelfs enthousiast :smiley:
de knoop doorgehakt, bod gedaan en jeanpaul accepteerde

voor donderdagavond een afspraak gemaakt
slecht geslapen van ongeduld… :wink:
donderdagmiddag eindelijk antwoord, afspraak gaat niet door (drukke dag gehad, geen tijd om te bellen)
ik een sms terug, wanneer wel, je raad het al …stilte

vandaag 2x gebeld, weggedrukt geen antwoord
2x een sms geen antwoord

dat wordt niks meer dacht ik zo

samengevat, ik voel me behoorlijk genaaid
ik schrijf dit hier om andere te behoeden voor een teleurstelling

groet,

edwin

Echt Haags, eerst wat beloven maar als het serieus wordt haken ze af:D

Beetje jammer van deze kansloze opmerking Louis(td)
Alsof iedereen in het Haagse zo is.

@Edwin: ik kan mij de teleurstelling wel goed voorstellen! Is geen correcte manier van handelen.

Niet alles zo serieus nemen Eric.
Is alles zo serieus in het Haagse?:slight_smile:

Haha nee, moet bekennen dat ik een biertje ophad; misschien daarom wat serieus (:smiley:

Anyway no hard feelings :slight_smile:

Cheers Eric

Een reactie van iemand met een soortgelijke ervaring/teleurstelling etc.

Enige tijd geleden wilde ik via marktplaats een fietsendrager voor achterop mn auto aanschaffen. Ik had een bod uitgebracht en een mail ontvangen dat dat bod werd geaccepteerd. Diezelfde dag werd er een hoger bod uitgebracht via MP.
Ik had al contact gehad met de verkoper en hem verteld dat ik nog 2 weken op vakantie was en daarna de drager zou komen halen.
Nog steeds werd er geboden… en geboden.
Ik wilde contact opnemen met de verkoper dat ik toch echt de drager wilde hebben en hem zodra ik thuis was zou komen ophalen.
Dit contact verliep EENZIJDIG (de mijne) via mail en sms.
Ik kreeg maar geen antwoord en voelde mij al aardig genomen. Een bod van mij accepteren maar de advertentie laten staan en op geboden laten worden.
GROOT was mijn verbazing toen ik de dag van terugkomst ineens een sms kreeg van de verkoper dat ik de volgende dag toch echt de mij beloofde drager kon komen halen, tegen het destijds geaccepteerde bod.

Ik had dus 2 weken ontiegelijk lopen balen dat die ene drager, die mij toch echt was toegezegd, kennelijk aan een ander werd verkocht. Deze indruk kreeg ik omdat ik maar niks hoorde. Volledige radiostilte :frowning:
Ik hoorde achteraf dat de verkoper idd erg druk was geweest met verbouwen. Nieuwe internet aansluiting en noem maar op…

Enfin… ik had geluk en ik hoop Schmeink ook!!
Geef de moed niet direct op!

Jammer, Edwin, maar wees blij dat dit avontuur je geen geld heeft gekost. Want die verhalen kennen we ook allemaal.
Schouders een keer ophalen, een keer achter je oren krabben en gewoon weer doorgaan. :wink:

Altijd eisen dat de advertentie direct op gereserveerd wordt gezet. Gebeurd dit niet dan gelijk weer je bod intrekken. Zaken zijn zaken!!

kl@##$@$k hij benaderde mij dus weer, of de deal nog door ging

ja hoor, weer niks meer gehoord

bah… leuk zo’n hobby

Laat je hobby niet vergallen door zo’n x@#!$%^&* figuur, gewoon niet meer reageren en emails direct in de spam folder.

Een tijdje terug ook zo’n rare ervaring gehad op MP bij het aankopen van een Omega, prijs was rond, geld was overgemaakt krijg ik een mail dat meneer de Omega niet meer kon vinden en dus niet kon opsturen:S jaja, zo lust ik er nog wel een paar, heb verzocht om mijn geld direct terug te boeken anders zou ik het komen ophalen.
Op MP vroeg ik niet alleen naam, rekening nr maar ook telefoon en gehele adres.
Heb mijn geld dezelfde dag terug gekregen maar mijn les eruit is dat ik van MP altijd persoonlijk ga ophalen en contant betalen in het vervolg (of het moet een bekende van een forum zijn).

Gewoon negeren en rustig verder zoeken hij komt vanzelf weer voorbij.

mvg, Frans