Besttime.nl (tu)

Deze week weer een nieuw duikertje besteld bij Gerrit Nanne (Seiko5.nl), ditmaal via de nieuwe site http://www.besttime.nl/

Als vanouds goed en snel geregeld :~

Beste Marco, bestellen is inderdaad goed geregeld bij Gerrit. De kwaliteit van zijn Seiko 5 horloges is duidelijk minder goed. Ik heb er vorig jaar één besteld bij Gerrit en dit was het resultaat na 2 weken dragen;
-condens achter het glas (1 keer mee in de zee geweest):frowning:
-zand tussen de duikersring:(
-diepe krassen op het hele horloge:S
-een kroon die zonder veel weestand uit te trekken was
-ongeveer 1 munuut per dag achter liep.(td)
Dit was dus een soort van kermis horloge. Hij kostte toch nog een €115. Ik heb hem weer terug gestuurd en Gerrit was verbaasd over de hoeveelheid krassen en het condens achter het glas. Het condens heeft ie verwijderd en het horloge weer terug gestuurd.
De Seiko heb ik weer voor een habbekrats op marktplaats verkocht. Leuk horloge voor een klein kind om klok te leren kijken misschien maar niet voor een volwassene.
Ik heb 7 jaar lang een Tissot T-touch gedragen, en zelfs na er een scooterongeluk mee meegemaakt te hebben, zaten er hier beduidend minder krassen op. Het materiaal is dus erg zacht van een Seiko 5.
Nee, voor mij nooit geen Seiko 5 meer. Het is natuurlijk ook vreemd dat deze horloges niet in winkels aangeboden wordt en alleen via internet te verkrijgen zijn. Vreemd… Op de nieuwe site van de heer Nanne staan nu geen Seiko’s meer. Toeval??:S
Ik heb nu een Edox Diver en dat bevalt erg goed.