Hallo!
Voordat ik begin met mijn uitleg wil ik eerst laten weten dat ik volledig nieuw ben op dit forum :)!
Dan weet ik dus ook niet of ik hier op de goede plaats ben met het punt waar ik mee zit, maar ik neem aan dat een aardig persoon(personen) mij vast zou kunnen helpen met het probleem waar ik mee zit…
Ik heb vandaag bij de webshop “excluso” een horloge besteld, het gaat om dit horloge ; armani-ar2434 (ik kan zelf geen links delen omdat ik nieuw ben dus excuses)
Over de gehele website zijn alle horloges zeer scherp geprijsd en al met al, zijn het ook echt alle horloges die ze in hun assortiment hebben waarbij dit zo is…
Van wat ik op de site zelf kan zien lijkt het me allemaal betrouwbaar, het horloge komt met certificaat, garantie etc etc.
Alleen na wat na-checken op Google kwam ik natuurlijk al gauw een aantal stukjes tegen waarop je word gewezen ervoor uit te kijken al mocht iets omtrent horloges scherp geprijsd zijn, dit om een niet authentiek model kan gaan maar een replica.
Alhoewel de site garandeert op echtheid enzovoorts zit ik stiekem toch met de gedachte in mijn achterhoofd dat het misschien toch niet helemaal zal kloppen. (dit kan komen doordat ik angstig ben gemaakt door de waarschuwende stukjes die ik tegenkwam…)
Zoals ik al zei, ik ben zelf niet zeker of ik hier op de juiste plaats ben met dit onderwerp aangezien het ook maar slechts gaat om een mode-horloge.
Buiten dat om, zou iemand een kijkje kunnen nemen naar de webwinkel en kunnen vertellen of het allemaal legitiem is of niet, ik zie het heel makkelijk voor me dat ik hier om niks zit te stressen. Maar het is voor mij toch een hoop geld…
Alvast bedankt!!