Betrouwbaarheid horloge/verkoper excluso

Hallo!

Voordat ik begin met mijn uitleg wil ik eerst laten weten dat ik volledig nieuw ben op dit forum :)!

Dan weet ik dus ook niet of ik hier op de goede plaats ben met het punt waar ik mee zit, maar ik neem aan dat een aardig persoon(personen) mij vast zou kunnen helpen met het probleem waar ik mee zit…

Ik heb vandaag bij de webshop “excluso” een horloge besteld, het gaat om dit horloge ; armani-ar2434 (ik kan zelf geen links delen omdat ik nieuw ben dus excuses)

Over de gehele website zijn alle horloges zeer scherp geprijsd en al met al, zijn het ook echt alle horloges die ze in hun assortiment hebben waarbij dit zo is…

Van wat ik op de site zelf kan zien lijkt het me allemaal betrouwbaar, het horloge komt met certificaat, garantie etc etc.

Alleen na wat na-checken op Google kwam ik natuurlijk al gauw een aantal stukjes tegen waarop je word gewezen ervoor uit te kijken al mocht iets omtrent horloges scherp geprijsd zijn, dit om een niet authentiek model kan gaan maar een replica.

Alhoewel de site garandeert op echtheid enzovoorts zit ik stiekem toch met de gedachte in mijn achterhoofd dat het misschien toch niet helemaal zal kloppen. (dit kan komen doordat ik angstig ben gemaakt door de waarschuwende stukjes die ik tegenkwam…)

Zoals ik al zei, ik ben zelf niet zeker of ik hier op de juiste plaats ben met dit onderwerp aangezien het ook maar slechts gaat om een mode-horloge.

Buiten dat om, zou iemand een kijkje kunnen nemen naar de webwinkel en kunnen vertellen of het allemaal legitiem is of niet, ik zie het heel makkelijk voor me dat ik hier om niks zit te stressen. :joy: Maar het is voor mij toch een hoop geld…

Alvast bedankt!!

Ik ken deze webshop niet. Als ik het adres opzoek in Google Maps streetview zie ik een woonhuis. Het is dus geen webshop die tevens een winkel / juwelierszaak heeft. Op zich hoeft dat niet fout te zijn, kan een dozenschuiver zijn.

Verder zie ik enkel modemerken op de site. Ook staan er heel veel reviews van klanten op.

Misschien dat een van de forumleden hier al eens iets heeft gekocht.

Je zou ook eens kunnen bellen met de webshop, nummer staat op de site. Vaak krijg je dan ook al een indruk als je wat vragen stelt over het horloge dat je op het oog hebt.

Suc6.

Even geswitcht naar de juiste categorie. En, welkom!

Ik vind de reviews wel verdacht. Alleen maar bedankt Exclusivo! 30% goedkoper dan de Bijenkorf en prima bereikbaar met goede service. Dat klinkt te mooi om waar te zijn. Maar dat kan gewoon een manier zijn om klanten over de streep te trekken en hoeft niet te betekenen dat het neppers zijn bijvoorbeeld.
Zo extreem goedkoop zijn ze ook niet, scheelt maar 25 euro met Bol.com.
Als ze echt nep verkopen met de vermelding dat ze echt zijn en een certificaat van echtheid, is het gewoon oplichting en dan had denk ik de site allang opgedoekt geweest.

Ik ken deze webshop ook niet, maar dit model wordt voor 249,- euro aangeboden, adviesprijs is gelijk als de prijs op de website van Armani. Op Amazon staat hij voor 199,- dollar. Zonder met zekerheid te zeggen lijkt het mij geen fake, dit soort prijsverschillen zie je vaker. Veel neppers zijn toch gebaseerd op de echte horlogemerken geen modemerken. Als je nog kan annuleren, doen en een mooie Seiko zoeken voor die prijs, anders gewoon van genieten het model ziet er niet verkeerd uit en lekker inlezen op alles wat je hier op het forum voorbij ziet komen en als je weer eens een horloge wilt kopen de horlogemarkt hier in de gaten houden. Veel plezier en welkom op dit mooie forum!

1 like

De webshop is lid van Webshop Keurmerk.
http://www.keurmerk.info/Leden_Partners/LidDetails/8045
Die en Thuiswinkel Waarborg zijn de twee beste en betrouwbaarste keurmerken voor webwinkels. Mocht er toch iets mis zijn kun je daar aankloppen.
Ik zie dat ook AfterPay nog mogelijk is. Moet goed komen denk ik zo.

“Als je nog kan annuleren, doen en een mooie Seiko zoeken voor die prijs”

Ongevraagd advies weliswaar, maar hier sluit ik mij volledig bij aan. Een maandje rondlezen op (bijv.) HF en je hebt gegarandeerd spijt van je Armani-horloge, hoe ‘echt’ ook.