Bezoek aan Lemar BV oftewel Russwatch.nl

Vandaag ben ik op bezoek geweest bij de man achter www.russwatch.nl.
Na contact via de mail kwam het tot een bezoek aan lemar bv. De eigenaar van lemar bv (Leo) Ontving mij erg vriendelijk en heeft mij veel mooie horloges laten zien. Tijdens het gesprek kwam naar voren dat voor hem snelle levering erg belangrijk was en het liefste heeft dat zijn klanten niet te lang op hun bestelling hoeven te wachten en vertelde mij dat hij daarom goed contact had met een collega in Duitsland die hem als het nodig was een model kon leveren inplaats van te wachten op de bestelling uit Rusland. Ik moet toch even kwijt dat vooral de aviator en de Fostok Europe modellen er in het echt veel beter uitzien dan dat je op de website kan zien. Om een heel lang verhaal kort te maken kwam ik uiteindelijk met 14 horloges onder mijn arm bij mijn auto. Erg leuk. Een aanrader.

Mvg Dennis.

Een paar voorbeelden.

Hartstikke leuk Dennis! Je hebt Leo dus maar gelijk helemaal ‘los’ gemaakt :slight_smile: ?! Ik heb ondertussen wel het idee dat de verloting van één horloge een goede zet is geweest. De respons op deze actie van Leo is erg goed.

Gerwin

Denk niet dat Leo los te krijgen is hij heeft een voorraad van circa 500 horloges dus dan ben je nog wel even druk.

Mischien is het leuk om voor de forum leden is een avond te houden dat iedereen in de gelegenheid gesteld word om de vostok europe en de rest van de collectie is te bekijken en eventueel aan te schaffen. Mochten er een boel mensen zijn die hier belangstelling voor hebben ben ik wel bereid om is in overleg een leuke avond te organiseren mits er voldoende animo is natuurlijk.

Mvg Dennis.

P.S. Ik doe dit omdat ik zelf als verzamelaar het ook erg leuk horloges vind en ik ook graag horloges zelf in de hand mag hebben.

Gefelicteerd Dennis,
14 horloges in één keer aanschaffen moet wel bijna een nieuw nederlands record zijn.
heb er wel eens 3 horloges op één dag gekocht en vond dat al heel wat.

Als je Leo vandaag of morgen nog eens spreekt, kun je dan vragen wat die 5ATM op onze Vostok Icebreakers betekent ?
Wel of liever niet mee zwemmen ?

groet, André

Lijkt me een goed plan, ik ben wel benieuwd naar een paar modellen en wil ze wel eens in het echie zien.

Ruud

met 5atm wil je daar liever niet mee zwemmen!

http://www.horlogeforum.nl/read.php?9,1774

lees dit eens aandachtig door.

Wow, 16 horloges ineens kopen is een aardige prestatie…
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten in ieder geval.

14 horloges in 1 keer gekocht???
Vind je het goed dat ik deze posting even aan mijn vrouw laat lezen?

gr,
Hans Mennink

14???

Ik weet dat het een beetje extreem is maar ja als je niet kan kiezen wat moet je dan! De vostok serie(boctok) is niet een serie waar ik iets van zou aanschaffen maar daar integen is de vostok europe echt een leuk merk en nogmaals ik kan het iedereen aanraden. Met de Icebreaker zou ik niet gaan zwemmen omdat die geen geschroefde kroon heeft.

Mvg Dennis.

Een Russische avond / middag lijkt me erg leuk!

Gr, Marc

Gefeliciteerd met je aanwinsten. Als ik het bezoek kan combineren met het in ontvangst nemen van mijn nieuwe aanwinst dan ben ik in principe ook wel geinteresseerd in een bezoek. Waar is het overigens?

Lijkt me geweldig zo’n bezoek. Ik ga mee !!! Zeg maar wanneeer.

Ik kom ook. Voor mij een thuiswedstrijd. Mocht het op korte termijn doorgaan dan moeten we wel een alternatieve routebeschrijving maken, want toen ik er vanmiddag dichtbij in de buurt reed was zo’n beetje de hele doorgaande weg afgesloten ;).

Gerwin

Lijkt me ook leuk zon Russische middag.

Count me in

Ik ga even mijn best doen voor een leuke locatie en alvast een paar data’s prikken. Wat voor dag heeft de voorkeur?

Mvg Dennis.

Ik ben ook van de partij!

Coen

Me2:D

Ralph