BG1

@BG1 en bandje is binnen! :wink::+1:t2:

1 like

Bandje gekocht van Bas @BG1 snel geleverd, heel tevreden! Thnx

1 like

Wederom een bandje van @BG1 overgenomen. Vlot geregeld en snel in huis. Lekker zakendoen zo. Nog bedankt Bas.

1 like

Mooie, snelle en correcte horlogeband-deal met Bas aka @BG1 !
Bedankt!!!

1 like

Horlogebandje gekocht van @BG1.
Snelle reactie op mijn bericht, snel geleverd en ongevraagd vier springbars erbij. Hartstikke tevreden.

1 like

Tja wat kan ik zeggen. Niets . Vlekkeloze transactie zoals gewoonlijk. :+1: @BG1

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @BG1
Dat liep gesmeerd dus we hadden nog even tijd om gezellig over onze hobby te praten. Aanrader :+1:

1 like

Een horlogebandje gekocht van @BG1 , snelle communicatie en helemaal niks op aan te merken. Bedankt!

1 like

Prachtige horlogeband gekocht van Bas voor een nette prijs. Volgende dag al in huis. Echt een aanrader. Dank!

1 like

Ook hier een aantal bandjes gekocht van Bas en dit tot volle tevredenheid!

1 like

Bandje overgenomen van @BG1. Staat zoals beschreven (nieuw) en vlotte verzending :+1:

1 like

Onbevlekte Mesh overgenomen van BG. Leuk en snel contact, te goedkoop maar daar zeur ik niet over en snel in de bus! :+1::+1:

1 like

Prachtige watchroll van @BG1 overgenomen…netjes verpakt de volgende dag al in huis!!

Fijn soepel leer van Italiaanse kwaliteit :ok_hand:

Andere doosje van nepleer viel al uit elkaar :persevere: …eens ondervinden hoe zo’n watchroll bevalt :thinking:

Bedankt @BG1 :+1::grinning:

1 like

Twee mooie banden overgenomen van @BG1 ! Goede deal, duidelijke communicatie en snel in huis. zeker aan te raden :slight_smile:

Weer eens zaken gedaan met Bas! @BG1 Mooie blauwe perlon overgenomen, zit heerlijk en past mooi bij m’n CWC G10. Wederom zeer tevreden! :slight_smile: :+1:

1 like

Bandje overgenomen van Bas @BG1. Zoals altijd top, snelle reactie en verzending, dank!

1 like

Nato bandje overgenomen van Bas aka @BG1 en Prachtig bandje voor een schappelijke prijs. Bedankt Bas aka @BG1 :handshake:

1 like

Nato overgenomen. Bedankt @BG1 !

1 like

Horloge van @BG1 aka bas overgenomen. Alles verliep zonder problemen en was goed verpakt. Bedankt bas!

1 like

Zeer positieve ervaring met Bas ook wel bekend als @BG1 , hij heeft onlangs een vostok van mij overgenomen. Communicatie verliep heel fijn en een deal was in no time tot stand gekomen. Chapeau!

1 like