BG1

bandje van @BG1 overgenomen. Snelle communicatie en snel en veilig verpakt verzonden

Fijne transactie, bedankt Bas

1 like

Gisteren 2 (3) bandjes van @BG1 gekocht. Snel contact, bleek in de buurt te wonen! Toen een afspraak maken niet lukte bood hij aan ze wel even in de bus te gooien. Mooi rap! Thanks nogmaals, Bas!

1 like

Bandje overgenomen van @BG1 vlotte transactie en bandje lag snel op de mat :ok_hand:

1 like

Horloge van Bas overgenomen! Vlot en fijn contact. Eveneens lag het horloge snel op de mat! :call_me_hand:
Bedankt!

1 like

Ik had een topic geopend met de vraag of iemand een mooie oude Vostok had liggen waar die van af wouā€¦ Zo kwam ik in gesprek met @BG1 die mij er een paar liet zien.
Snel een deal gesloten, horloge goed verpakt en snel verstuurd.

100% Top!

1 like

Van de week, via HF, een bandje van @BG1 overgenomen. Leuke en vlotte communicatie.

Het bandje is zojuist, zeer goed verpakt, aangekomenā€¦

Helemaal top.

Bedank Bas.

1 like

Wederom een horloge van Bas @BG1 gekocht.
Over de prijs waren we het snel eens, horloge was weer snel verstuurd en ook goed verpakt!
Van Bas kan je zonder zorgen kopen!

100 % Top!

1 like

Prachtig bandje overgenomen. Prima communicatie. Bedankt!

1 like

Bandje overgenomen van Bas @BG1. Zoals altijd prima communicatie en snelle verzending. Tante pos had er wat moeite mee, maar na wat dagen wachten is hij toch netjes gearriveerd. Bas bedankt :+1:

1 like

Kortgeleden een vlotte deal gesloten met @BG1 en vandaag het pakje met de.post binnengekregen. Keurig verpakt. Prettig zakendoen, zeker omdat de communicatie ook uitstekend was.

Ik ben er blij mee. Tot de volgende keer :+1:t3:

1 like

Een prachtige Poljot Sturmanskie over genomen van @BG1 .

Ik heb verschillende foto,s gekregen o.a een foto op de Timegrapher !
Ik heb deze deal als heel prettig ervaren !
We hebben een hele goede communicatie gehad en het klokje is via PostNL verstuurd .
Klokje was bomproof verpakt en werd de volgende dag aangeboden door de koerier .
@BG1 is een echte hobbyist met veel kennis van Russische klokjes en bereid om die kennis te delen .
Kortom aanrader !

Bert59

2 likes

Gisteravond een prachtige King Seiko overgenomen van Bas. Duidelijke communicatie en heel vriendelijk. Bij het ophalen heerlijk op het terras gezeten en over horloges gepraat. Zeker een aanrader! Nogmaals bedankt voor de gezellige avond en de drankjes !:+1:

1 like

Vandaag weer een pakje van Bas ontvangen , dit keer 2 mooie Russische horloges .
Horloges waren respectvol verpakt in een stevige doos .
De ruim 30 jaar oude horloges zijn in uitmuntende staat en lijken ongedragen .
Ik heb nu 3 horloges overgenomen van Bas . Ik kan Bas aanbevelen , topper !
Bas wederom bedankt !

1 like

Recent een snelle deal gedaan met @BG_ die een Russisch horloge van mij heeft overgenomen. Communicatie verliep soepel, onderhandeling ging vlot. F2F afgesproken op een terras met een paar drankjes waardoor de deal een gezellige avond kende als afsluiter. Al met al een zeer prettige ervaring!

1 like

Recent jlc reverso gekocht van Bg1. Vlug overeen gekomen over de prijs en dag na de betaling lag het SCHITTERENDE horloge bij mij in Belgiƫ op de mat. Laatstleden bij mijn jlc juwelier geweest om nog een extra jlc band te bestellen en die bevestigde mij dat ik een hele mooie Reverso gekocht had voor een zeer eerlijke prijs. Dank u Bas.

1 like

Vandaag weer een pakketje van Bas ontvangen . 2 mooie NOS Vostok horloges . Passen mooi in me collectie .
Alweer niks anders dan positief .
Bas bedankt !

1 like

Van Bas heb ik een pen overgenomen. Dat was een soepele deal met prettig contact. Al die positieve ervaringen hierboven kan ik dus helemaal onderschrijven. Aanrader.

1 like

Mooie blauwe scuba sunburst overgenomen van @BG1 Bas. Hij moet alleen mooiere fotoā€™s maken. Ze zien er in het echt veel beter uit :joy:

1 like

Afgelopen week een leuk vintage duikershorloge over genomen van Bas @BG1 en dat was een prima ervaring. Was de tweede keer dat we zaken deden; helemaal goed! :+1:

Prettig efficiƫnt contact, goede verpakking en snelle verzending! Wat wil een mens nog meer? Een volgende deal misschien! :+1: :wink:

Tot de volgende keer Bas!

1 like

Vandaag Vostok overgenomen van Bas. Leuk en prettig contact, prima verlopen. Van harte aanbevolen.

1 like