Bij gebrek aan interesse op slot: Eterna KonTiki GMT

Nog 1 poging met foto’s waarop ik meer mijn best gedaan heb:

Eterna Kontiki GMT/Worldtimer. Prachtig afgewerkt horloge, met de buitenring bedien je de interne bezel traploos (alleen counter clockwise), zeer fijne stalen band (naar het schijnt van dezelfde producent als Ulysse Nardin banden, dat stond immers op het internet dus moet het wel waar zijn). De band heeft een diver-extension.

Het horloge is cosc gecertificeerd, alhoewel ik al tijden niet getest heb of hij ook zo loopt. Aanvankelijk liep hij +1.5 sec/dag.

Rubber band (weinig gedragen) ook beschikbaar.
Ooit gekocht via een (inmiddels niet meer actieve) dealer uit de VS (BTW is netjes afgedragen, bewijs zit erbij).
Het is een horloge wat je niet vaak tegenkomt en volgens mij op het forum 1 van de 2.

Voor de liefhebbers van La Casa de Papel: Denver, Tokyo, Moscow en Oslo staan erop :slight_smile:

Merk + het model: Eterna Kontiki GMT
Diameter: 41.5mm zonder kroon
Leeftijd van het horloge: gekocht in 2012
Uurwerk: ETA2893-2 COSC
Aanwezigheid van papieren, doos en eventuele accessoires: Omdoos, Doos, kompas, originele rubber band met gesigneerde gesp, alle schakels van de stalen band, blanco papieren, hang-tag, import-papieren
Conditie van het horloge: Goede staat (zie foto’s), de band heeft wat gebruikssporen, kast is vrijwel krasvrij, saffierglas is zonder schade. Ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk te fotograferen
Persoonlijke overdracht: Regio Rotterdam/Breda

€1499

16 likes

Up

:arrow_up:

2 likes

Staat het horloge je wél aan, maar de prijs niet?
Doe een bod en wie weet komen we eruit.

1 like

Up
Prijs naar €1400

laatste up :arrow_up:

prijs €1300?

1 like

Inmiddels is het horloge bij de horlogemaker geweest en netjes afgeregeld. Onderhoud vond hij niet noodzakelijk.

Ik dacht een overeenkomst te hebben met een HF-member, maar er lijkt een radiostilte te zijn ontstaan (cold feet?)

Mocht deze heer tóch nog interesse hebben en dat vóór maandag laten weten, dan heeft hij i.p. nog eerste keus.

Volledig beschikbaar, kleine prijsverlaging naar €1250.
Wil je iets ruilen, cash up of down, laat het me maar weten.

1 like

Dit had ik beter niet kunnen zeggen, dat blijkt gewoon niet waar :wink:

Up

4 likes

6 likes

:arrow_up:

Prijs beweegt niet meer.

8 likes

Laatste poging om er zeker van te zijn dat er écht liefde voor deze Eterna is.
Daarna is het wel mooi geweest.

:beach_umbrella:

Slotje graag

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.