Black Friday & Cyber Monday

Ik wil een Hamilton aviation pilot met een absurde korting!

1 like

5 likes

Ok heeft geen ruk te maken met horloges maar aangezien we allemaal van die ijdele fashionisto’s zijn (nietwaar @SwedishChef, @HanDavinci) deel ik hem toch maar even. Vollédig on topic toch? :sweat_smile:


Mijn bestelling is al vertrokken… misschien kan ik ook wel een sokkendoos ergens kopen om mijn sokken in uit te stallen… Of nog beter, een sokkendoos waar ik mijn sokken in kan doen waaromheen ik mijn horloges kan doen en ze dán uit kan stallen. En er dan uren over gaan l#llen op een internetforum…oh wacht. :thinking:
.
.
.
.
Ja ja slow day at the office. :blush:

9 likes

Guilty as charged… maar ik zou je Effio adviseren, als ex-HS drager. :wink:

2 likes

Mee eens, veel betere kwaliteit.

1 like

kende ik niet, bedankt voor de tip

(nu hopen op een BF-deal bij Effio)

1 like

Laatst heeft @RBK of @RDK ook aangeschaft bij Effio, volgens mij, na een eerdere tip.

Ben benieuwd wat zijn oordeel is.

Zoals hier beweerd wordt; premium kent geen korting. :sunglasses:

Wie weet er een beter Black Friday adresje voor een nieuwe speedmaster prof?
Ik zie hem op Chronext staan voor 3100.

Thanks!

Thanks voor de tip, kende ik niet. Ziet er goed uit :+1:t2:

1 like

Yes. Dat was ik!

Heb onder andere deze besteld:

Maatvoering vind ik top! Normaal is het t/m 42 of 43-46. Waarbij de eerste normaliter aardig krap zitten en de ander te groot. Ik ben er happy :wink: mee :stuck_out_tongue:

2 likes

Top. Zou tof zijn als de HF meeting zaterdag bol staat van de Effio sokken. :sunglasses:

1 like

Ben er helaas niet bij zaterdag maar zou graag jullie sokken bewonderen. Wellicht een andere keer…

Ik ook niet. :wink: En die kans heb je al eens gehad. :innocent:

1 like

Gek, toen hebben we helemaal niet over sokken gehad. Er was iets anders toen, wat was het ook alweer…

1 like

Iemand nog mooie acc. v Bulang & Sons nodig? Hebben nu 15% korting :wink:

2 likes

@MotoSkooly verdient daar nog steeds credits voor.

5 likes

Eensch :beer: op Roel​:+1:t2:.

3 likes

Hahaha ik weet ongeveer weer waar het wel over ging, maar ik was op het einde een klein beetje beneveld door het Tripel duiveltje :smirk:

1 like

Zou tof zijn, maar dan ben ik ook afwezig :grin:

1 like

Was dat het… dan weet je zeker ook niet meer dat je heel m’n bedrijfswagen vol met slingers wilde hangen op de terugweg uit Arnhem.

3 likes