Black Friday?

Hallo Forumleden,

Weet iemand van jullie wellicht een mooie Black Friday deal voor Rolex?
Ik ben op zoek naar een Batman op Pepsi en hoop zo toch een mooie korting te krijgen.

Bedankt voor de tips!
Groetjes,

17 likes

YtzubRuGVrl6QNzn0snco2QYVGtK9w-PjB8i1Wh-VGY

47 likes

Denk Vrijdag over 3a4 jaar.

2 likes

Als je m al gereserveerd hebt voor morgen heb je een goede deal.

Anders is het naast het net vissen :grin:

2 likes

Hier geven ze iets korting op de pepsi

5 likes

Bij Schaap & Citroen geven ze enkel morgen 50% korting op alle Rolexen, maar enkel als je langskomt en het geheime wachtwoord “Nor Bedak” in de winkel zegt tegen aan van de medewerkers. Ze hebben extra stalen sportmodellen ingekocht dus qua voorraad moet het ook wel snor zitten.

12 likes

Haha mooi. Was al aan het wachten op deze vraag.

Lid sinds 24 sep. '13.

afbeelding

14 likes

Walmart doet wél aan Rolex Black Friday!

Maar wie wil er nou in USA bestellen, da’s zo ver weg.
.

https://www.walmart.com/browse/jewelry/watches/rolex/green/3891_3906/YnJhbmQ6Um9sZXh8fGNvbG9yOkdyZWVu

tenor

7 likes

Ben je niet in de war met vrijdag de 13e

3 likes

:face_with_hand_over_mouth:

remi-gaillard-speed-camera-police-prank-1368188736d

5 likes

Even goed zoeken op internet en je vindt wel 30% en 50% kortingen

1 like

Ze hebben me gezegd dat het in orde is en dat ze op 1 april leveren!

3 likes

Ik zou terug gaan in de tijd 10 jaar geleden toen je nog standaard korting kreeg😂
Hellaas mischien via een grijse dealler

Ok. Ik zal mijn goed hart eens tonen. Morgen, en alleen morgen, black friday korting. 20.500 euro en een bak bier. Enkel afhalen🤪

6 likes

Great balls of fire is slechts TL-2? Wat heb je nu wéér uitgespookt. Verkeerde merk horloge gekocht? :joy:

2 likes

Hoelaat open?

Grappige topic. Het lijkt wel dat Black Friday vooral voor niet duurzaam spul geldt. De aanbieders kopen zendtijd met dure reclamespots en nog zeggen ze korting te geven. Conclusie; altijd veel en veel te veel betaald. Black Friday voor horloges in het premium segment; geen denken aan. En het zal nooit gebeuren ook.

1 like