Black Friday?

Tenzij je alleen weer koopt met deze hoge kortingen toch?

Goeie tip maar deze niet😳

1 like

Never. Nooit. Tenzij ze ooit 25K raken :wink:

1 like

Ik denk dus dat als je met die hoge kortingen koopt, je nog steeds te veel betaalt. Want als iets te mooi is om waar te zijn is het meestal niet waar.

Een vriend van me die kent weer iemand en die heeft uit heel betrouwbare bron gehoord dat je komende vrijdag 20% meer kans hebt om op de wachtlijst te komen.

6 likes

Ik schat juli-aug 2022 dat t zover is

Goh. Ik wil het topic niet kapen door het over geld te laten gaan. Maar ik denk dat de BLRO zijn piek heeft bereikt. Dit is geen 20K horloge. Laat staan 25K. Zelfs geen 15K. Voor list is het mijn grail, maar de huidige marktprijs herken ik er niet in.

2 likes

Korting geven ze alleen op de stalen Daytona modellen, niet op de Batman of Pepsi helaas. Beter iets dan niets, dus wellicht kan je het alsnog overwegen.

Witte of zwarte plaat?

Heel vreemd al deze verhalen over korting, toen ik gisteren bij S&C stond voor een Pepsi GMT mocht ik deze alleen kopen als ik de Batman er ook bij zou kopen…

Bij de witte kreeg ik afgelopen Black Friday, de zwarte er gratis bij. Leuke deal was dat.

1 like

Ze denken dat ze slim zijn bij de AD, wat moet je nou met die Batman. Goed gedaan hoor door hem niet te nemen.

Ja z’n winkel dochter hoef ik niet te hebben natuurlijk!!

Mooie avatar

1 like

De goeie dealtjes zijn er wel hoor, alleen flink zoeken.

Dat denk ik ook steeds. En toch stijgt dat ding maand op maand, jaar op jaar. De daytona is ook geen 40k horloge, toch scheelt het niet veel meer volgens mij. Ik hoop ook dat de rek eruit is. Als mijn batgirl straks 25k is, weet ik niet of ik er nog mee ga rondlopen.

1 like

2 likes

Wat zeg jij nu

afbeelding

1 like

Ja, sorry! Ik was dronken denk ik. Tuurlijk blijf ik dat ding gewoon dragen. Ik ga er alleen niet mee naar Rotterdam bijvoorbeeld.

2 likes