Blauw zoeken

Ik snuffel graag door 't blauwe gedeelte van deze site, maar de zoekfunctie is erg traag en door alle “UP!”-meldingen (die ik zelf ook plaats) is 't toch lastig om nieuwe aanbiedingen te zien. Tevens vind ik plaatjes leuker dan tekst.

Dus heb ik heel slecht wat in elkaar gedraait waardoor je wat makkelijker door 't aanbod heen kunt:

https://blauwzoeken.911822.xyz/

Elke 6 uur wordt 't aanbod vernieuwd. Het toont standaard de meest recente 25 posts. Alleen 't eerste plaatje en de titel. Wil je meer weten, klik je op 't plaatje en vloep, je komt bij de post.

Verder probeer ik e.e.a. te filteren op merk. Je kunt de dropdown gebruiken om per merk de aanbiedingen te zien. Dit gaat niet altijd goed, maar ja. De aanbiedingen worden gesorteerd op datum van plaatsing, de “UP!”-reacties hebben er geen invloed op.

Wellicht vindt iemand 't leuk/handig. Ik geef 0.0 garantie dat 't blijft werken.

271 likes

Je bent een baas

3 likes

Zo zou het standaard moeten zijn

5 likes

Haha sick!
Direct plaatjes zien is echt mooi! Elke keer de advertentie aanklikken schiet ook niet op met de huidige snelheid van Hf😛

2 likes

Hahah wat briljant! Heel vet!

1 like

Mooi man denk dat er veel blij mee zijn :+1:

1 like

Geniaal.

1 like

Top!
Ook fijn dat je een preview krijgt, bij sommige horloges heb je bij het lezen van de titel een beeld, en dat blijkt bij het klikken erop dan niet te kloppen.

1 like

3 likes

Geweldig, dankjewel!

1 like

Echt super gedaan! Dank hiervoor!

1 like

Super!!

1 like

Wow! Da’s mooi gedaan! Iets om als gepinde post bovenaan in het blauwe gedeelte te plaatsen?

4 likes

Ik zet hem even bij de faq :grinning:

30 likes

Supercool man. Thanks for the effort!

1 like

Eindbaas!

1 like

Wat een baas

1 like

Wow, geweldig :+1:

1 like

:pray: