Het wordt maar beter en beter. Echt top!
Bedankt!
Heel Nice! Is het wellicht ook mogelijk de merken en de filters bovenin het scherm vastgepind te krijgen? Nu moet je eerst naar boven scrollen om e.e.a. aan te passen. Ik vraag dit voor een vriend
Naast dat vrijdagen goed zijn voor fliegers en plaatjes is het natuurlijk ook blauwzoeken update dag! En we hebben weer wat verbeteringen.
U vraagt, wij draaien:
Jazeker, het knopje voor de filters blijft nu hangen:
Afgezien van deze verbeteringen, verwelkomen we @TheWornWatch en @vintage.view ! Check het aanbieder filter om ze aan/uit te zetten.
Fijne vrijdag!
Linkje nogmaals: https://blauwzoeken.nl/
Een topper ben je!
Allemaal leuk en aardig Tom maar hoe van je onderstaande ondervangen?!
Komt spoedig Heb er wel mee zitten klooien, maar nog geen echte oplossing gevonden. Soms gaat 't goed, vaak niet.
Niet of fout, zoals
In dit soort gevallen kun je je betaalde advertentiegeld terugvragen door een mail te sturen naar noreply@blauwzoeken.nl
De volgende UP zal wel weer zijn dat mensen 1600 euro bieden en dat dat raar is
Opportunisten die niet kunnen lezen zullen blijven bestaan
Is wel een mooie maas in de wet van HF. TL-1 en toch via HF kunnen verkopen
Grijs gebied wel ja. Feitelijk verkopen via HF is niet aan de orde, je wordt via HF wel verwezen naar een verkoper. Transactie vind buiten HF om plaats wat een horloge wordt hier niet feitelijk geadverteerd. Lastig
@SuperC staat er zelf ook tussen met z’n aanbiedingen hoor Ik heb hem, net als @vintage.view zelf benaderd om het aanbod over te nemen. Ik zie niet in waarom een TL verschil hierin zou moeten uitmaken. En hoe is het anders dan wristler/chrono24 waar horlogeforum bezoekers ook rondneuzen en tot een aankoop overgaan (afgezien van dat die platformen geld opleveren en het mij enkel tijd/moeite/geld kost) ?
Daarom zeg ik ook lastig omdat ik weet dat Jur regelmatig heeft aangegeven geen verkoop te willen voor TL-1. Soort van lukt dat nu wel al kan iemand natuurlijk ook Google gebruiken om ergens te kijken. Alleen wordt het nu via HF aangeboden. Maar hey, ik vind het een mooi initiatief
Met TL-3 mogen handelaren -bij mijn weten- óók niet op horlogeforum.nl adverteren.
Dat is quatsch, als Jur dat echt zou willen dan kan het blauwe deel gewoon op TL2 en hoger gezet worden net als off topic.
We hebben je gemist hoor!
Ik heb het over verkoop hè. Niet over kijken in het blauwe deel.
In de categorie “horlogemarkt” kunnen horloges en aanverwante artikelen worden aangeboden door aktieve leden van Horlogeforum.nl. Je mag hier dus pas posten als ‘trustlevel 2’ is bereikt.
Maar goed, we gaan off topic in off topic. Stuur mij maar een PB als je een andere visie hebt
Misschien is de naam “blauw zoeken” niet meer helemaal dekkend.
Respect voor @TomHagen , zit veel werk in… En knap dat je het fixed ondanks brakke data entry format (text).