Bloedlink

Via het forum een horloge verkocht aan @bloedlink
Zeer snelle communicatie, geld vlot overgemaakt en nog even een berichtje achteraf. Zeker aan te raden dus!

3 likes

Prima deal gemaakt met @bloedlink. Uitstekende communicatie en komt alle afspraken netjes na. Kan je gerust bij kopen!

Nogmaals bedankt!

2 likes

Prachtige Sarb033 overgenomen van @bloedlink.
Snelle, en goede deal!

Zeker :ok_hand::+1::+1::+1::+1:

2 likes

Horloge overgenomen van @bloedlink.
Overdracht duurde door vakantie (van mijn kant) e.d. eventjes maar uiteindelijk het horloge om de pols.
Prima zaken doen en dus een goede ervaring!

1 like

Horloge verkocht aan @bloedlink, zeer leuke interactie en zeer correct, een aanrader!

1 like

Een zeer prettige ervaring met @bloedlink.
Zeer vlotte en nette transactie. Een aanrader om zaken mee te doen.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

@bloedlink , leuke en snelle deal.

1 like

Vandaag een horloge overgedragen aan @bloedlink waarvoor hij een eind heeft moeten rijden, zonder daar moeilijk over te doen.
Sterker nog, het volledige bedrag stond twee dagen voor de overdracht al op mijn rekening. Ik vind het een prima transactie en zou elk moment wederom weer zaken doen met @bloedlink

2 likes

Van @Bloedlink een Etsy Racing strap overgenomen,goede communicatie en goede deal een aanrader.
Nogmaals bedankt!

Met vr groet,
Aviator.

Erg leuke deal kunnen maken met @bloedlink. Mooie prijs, prettige communicatie en opgestuurd, alvorens betaald te hebben.
Dat heet vertrouwen.

2 likes

Mooie Tuna sport overgenomen van Niels @bloedlink. Netjes verpakt en verzonden, redelijke prijs en goede communicatie. Heel blij met het horloge en zou zeker weer zaken doen met Niels!