Boetje 👍

Gisteren bij toeval een verrassende deal gesloten met @Boetje en het horloge overgenomen waar ik al meer dan een jaar naar op zoek was…

Zeer aangenaam en leuke gesprekken over de gezamenlijke hobby gehad en na heen en weer te hebben gereden (meerdere malen) het horloge in bezit gekregen…

Aanrader dus,nogmaals sorry voor alle onrust die ik je veroorzaakt heb :wink:

3 likes

Vandaag eindelijk mijn NA opgehaald bij @Boetje.
Super prettig ‘zaken’ doen met Ben. Deze gepassioneerde liefhebber heeft een hoge gunfactor naar andere horloge liefhebbers. Wat mij betreft zeker een aanrader, en zou Ben ook blind vertrouwen bij een volgende aankoop. Topper Ben👍, bedankt voor je geduld en het gunnen van deze top aanwinst.

2 likes

Vandaag wederom een top ervaring met @Boetje hier. Ben al een tijdje geleden op de hoogte gebracht dat ik in de markt zou zijn als hij zijn Explorer weg zou doen. Toen er een ander horloge op zijn pad kwam heeft hij me gelijk een bericht gestuurd en tot een mooie deal gekomen. Ben heeft ditmaal het horloge zelfs bij me af gegeven! Top en, bedankt voor deze super service! Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor eenieder hier👍

2 likes

Opnieuw een horloge overgenomen van Ben en weer een topervaring. Horloge was echt 100% als een nieuwe, zo voelt het ook de aanschaf. En Ben is ook een van meest gepassioneerde liefhebbers die ik heb leren kennen hier op het forum.

Ben, reuze bedankt dat ik deze kneiter van je mocht overnemen :+1:

3 likes

Breitling vouwsluiting verkocht aan Ben.
@Boetje is een gerespecteerd lid van het forum en dat maakt hij waar. Netjes in communicatie en aardig in persoon.

Ben, tot de volgende keer!

2 likes

Ik kocht een prachtige IWC bracelet van @Boetje. De communicatie vooraf verliep zeer prettig en snel, en gisteren kon ik ‘m dan ook ophalen. Ben bleek niet alleen een liefhebber te zijn, maar ook een topgozer.

Onder het genot van een goeie kop koffie (bedankt!) gezellig in het zonnetje over horloges en het leven zitten bomen. Dat zijn de betere deals! Ik kan hem van harte aanbevelen en hoop in de toekomst nog eens zaken met hem te kunnen doen :+1:

2 likes

Gisteren een deal gesloten met Ben @Boetje met een wachttijd (bedankt daarvoor) maar ik kon zoals gewoonlijk niet wachten en dus gelijk gisteren het horloge ook maar gehaald. Precies zoals omschreven het horloge overgenomen. Bedankt weer en zoals de laatse keren helemaal top :+1:t2:

1 like

Na het verschijnen van de kleine prins van IWC online, heb ik direct contact gezocht met Ben @Boetje . De communicatie ging vanaf dat moment top! Ben is een man van zijn woord.
Ik ben vandaag langs geweest bij Ben, met een fijn ontvangst, goede kop cappuccino en glaasje water.
Ik het bedrag overgeboekt, heeft de bank een storing… Zelden zo lullig gevoeld, terwijl het zo gezellig en vertrouwd voelde. Gelukkig vertrouwde Ben mij ook. Waarop ik naar huis mocht met horloge. Ik blij, vooral met Ben dat hij mij vertrouwde. Het is ongelooflijk en tegelijkertijd geweldig dat er nog zulke mensen bestaan!
Bij thuis komst veelvuldig met de bank gebeld en is de transactie gelukkig goedgekomen! Ben nogmaals onwijs bedankt voor alles! Tot een volgende keer/deal :wink:

4 likes

Ik kan mij helemaal vinden in al het bovenstaande over dit gerespecteerde lid.
Vandaag een horloge gekocht van Ben en het is allemaal perfect bevallen/verlopen.
Aardige gast en snelle en duidelijke communicatie.
Dus zeker voor herhaling vatbaar!
:+1:

3 likes

Vandaag samen met een collega @K169 een horloge overgenomen van Ben (@Boetje) Overdracht was zeer prettig en netjes. En Ben gaf ons ook het vertrouwen dat de deal echt goed zit.

Bedankt voor de goede zorgen Ben en wellicht tot een volgende deal / keer!

3 likes

Horloge verkocht aan Ben. Voordat de deal gesloten was stond het geld zowat al bijgeschreven.
Prima communicatie en dus mega snelle betaler!

1 like

Vandaag een horloge van Ben overgenomen. Super communicatie via het forum en daarna telefonisch.

Uiteindelijk snel tot handelen overgegaan en kon die dag nog ergens halverwege (super fijn, scheelde weer een tijd in de auto :stuck_out_tongue: ) afspreken om het horloge rustig te bekijken onder het genot van een kop cappuccino!

Het horloge zag er super uit en alles zat er netjes bij! Ben gaf me de tijd er rustig over na te denken maar daar had ik niet lang voor nodig! :smile:

Bedankt Ben. Ben er super blij mee en tot een volgende keer! :muscle:

3 likes

Vandaag een fantastisch horloge gekocht bij ben, de communicatie verliep erg soepel en ik kon hem rustig bekijken bij Ben thuis. Het was een prettige ervaring, bedankt ben!

1 like

Vlotte deal achter de rug. Dikke prima wederom :ok_hand:

1 like