Bonus bijna binnen - wat te halen?

Ik heb het bij de spiegelgracht gereserveerd. Ze hebben 2 DJ’s, Ik heb de linker gereserveerd.

Oh vertel aub?

Nu ben ik pas nieuwsgierig :grin:

1 like

Deze twee heb ik ook nog genomen daar.

1 like

De lug links onder is heel kort en dun in vergelijking tot de rest.

Op de tweede foto is goed te zien hoeveel vlees de lug links boven heeft en dat de lug links onder toch een stuk minder dikte heeft.

Ook op de derde foto kun je zien dat de kast daardoor niet meer symmetrisch is.

Nu snap ik dat een horloge uit ‘77 gepolijst kan zijn. Maar voor dit budget moet het een stuk beter kunnen.

Hier op de nieuwere 16220 kun je goed zien hoeveel vlees de lugs horen te hebben (dit voorbeeld is ook wel een keer gepolijst maar niet zo veel als de 1603 in kwestie)

13 likes

Oei ja, daar trek je de springbar bijna doorheen… Uitgelubberde oorlel idee.

1 like

Hmmm, dat is echt balen. Had mijn zinnen echt gezet op dat horloge. Nee ik heb niet betaald, de ING had, toevallig ook, een storing. Lastig wordt het dan. Deze was, buiten jouw observatie, in goed staat. Was eindelijk blij om niet meer verder te zoeken… Kan zoiets leiden tot iets gevaarlijks? Dat de springbar eruit springt bv?

De rek op de jubilee is eerlijk gezegd ook wel flink…

Die zal een keer aangepakt moeten worden, voordat die breekt :v:

Is te repareren via @Chris_EU

1 like

Spiegelgracht vind ik sowieso vaak horloges aanbieden die er niet goed aan toe zijn. Zou hen overslaan.

Het draagt zo fijn.

Goede keuze :slight_smile:

3 likes

Daar heeft de rest hier nou echt geen last van :grin:

1 like

Hmmm, dat is balen. Enige optie is nu helemaal naar maastricht rijden om een oyster perpetual, air king en een 1601 te passen

1 like

Tot dat ik weer van gedachte veranderde en voor een vintage rolex ben gegaan :sweat_smile: Ach zo blijven we lekker bezig

1 like

:upside_down_face:

Verrassend. Balen van de dj.

1 like

Ja, daar baal ik wel van. Ik wil wel een full set hebben, en daar zijn er ook bar weinig van.

Fullset kan je niet op je pols dragen. Beter ga je voor conditie.

2 likes

Als ik zo vrij mag zijn, hier misschien wat goede alternatieven:

16220:

16200 (in super staat :heart_eyes:)

Of deze 16200 in super staat en full set!

En als je toch je stouten schoenen aan wilt trekken deze 16233 :wink:

4 likes

Wat een straf… :sunglasses:

Lijkt mij een goed voorstel. Ik zou ook hiervoor gaan. Ziet er een stuk ( heel veel) beter uit.

Die 16200 met zilveren dial :heart_eyes:

1 like

mag altijd, graag zelfs. Dit bewijst weer (keer op keer) dat ik geen oog heb voor detail.