Boschett Cavedweller

Te koop: Boschett Cavedweller

Mag vertrekken omdat mijn horlogedoos vol is

Merk en model: Boschett Cavedweller
Diameter: 44 mm
Leeftijd: 2011
Papieren, doos en eventuele accessoires: Horloge komt op de orginele stalen band. Band is afgesteld op 16 - 17 cm pols. Extra schakels zitten er bij. Verder horloge etui en aankoopsbewijs.

Conditie (krassen, werking etc): Dit is een gedragen horloge met bijbehorende gebuikssporen.Glas is krasvrij. Krasjes bij de lug holes vanwege bandenwissels. De cijfers in de bezel waren oorspronkelijk zwart, maar dat is verwijderd voor een cleanere look.

De sluiting van de metalen band heeft zo’n handige verstelling (weet de naam ff niet), Alleen verspringt hij om mijn pols af en toe vanzelf. ik heb hem daarom voornamelijk op rubber gedragen.

Bij dit horlogen zijn de lugs voorzien van 2 sets lugholes. Het is even klooien met banden wisselen, maar het voordeel is dat bijna alle banden netjes op de kast aansluiten

Soort uurwerk en kaliber: Miyota automaat (non hacking)

Vraagprijs: EUR 210,- excl. verzenden

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Nog even onder de aandacht

Upje, sta ook open voor een leuke ruil

Prijs naar € 195,-

Niemand interesse in deze 1000 meter klatser?

1 like

Kick