Botta Uno einzeiger, 40mm Quartz Titan(ium), nieuwstaat

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is): TE KOOP
Zeer fraaie einzeiger. Botta was er eerder mee dan Meistersinger… ?! Ik koos voor de 40mm quartz, maar denk toch dat ik de automaat ga kiezen… Zo gecharmeerd ben ik van het ontwerp.
Minimalistisch, Bauhaus, Max Bill achtig ontwerp.
Moeilijk aflezen? Nee geheel niet! Tot op 1-2 minuten prima mogelijk. Je went er zo aan.

Merk en model: Botta Uno Quartz
Diameter: 40mm
Leeftijd: Jan 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 5/1/2021
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set. Nieuw geleverd door Koster in Rijswijk.
Verzendkosten of afgehaald: allebei, lichte voorkeur voor verzending
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: quartz ronda
Vraagprijs: meteen maar stevig: €389 (nieuwprijs €448)
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Hij is echt heel fraai. dus UP! Bieden mag

1 like

Altijd al een meistersinger willen hebben maar te duur? De Botta is een hele fraaie einzeiger, wat moderner. Up en de prijs naar €360. Eventueel ruil sta ik ook voor open! Verras me!

Nogmaals onder de aandacht. En een prijsverlaging naar €345 Bieden mag maar houd t netjes. Ruil voorstellen hoor ik ook graag.

1 like

We bereiken de bodem… Kom op mensen. Een prachtige moderne einzeiger!! €325!

Doe eens gek en doe gewoon een bod. Misschien hap ik wel omdat ik in een goede bui ben… Hij is uniek, esthetisch, low profiel, minimalistisch, Bauhaus stijl!!

Zou er nou niemand deze hele strakke, Bauhaus stijl, 3 soorten titanium kast, vederlichte, saffierglas en AR coating (jaja, deze ook!) einzeiger eenwijzer willen dragen? Gewoon, voor ‘erbij’. Kom op mensen doe gewoon een bod. En dat mag nu al vanaf 289 euro! Gekkenhuis…

Stiekem ben je toch best benieuwd hoe dat nou is, zo’n eenwijzer? Ik kan je zeggen het voelt speciaal, anders, maar wel fijn! Juist in deze rare hectische tijden wil je toch gewoon terug naar de kern? Wat maakt het uit of het nou 10.33 is of 10.34. Het is gewoon ‘bijna vijf over half elf’.

tenor

Hij is er nog hoor! Je mag bieden vanaf €279, op de Botta website staat ie nog voor €498 en het is €170 minder dan waarvoor ik m gekocht heb. Nog volle 3 jaar garantie.

Ruilen? Kan ook, ja ja. Doe eens gek en doe mij een voorstel.

Ik knal m gewoon nog een keer omhoog!

Nieuwe week, nieuwe kansen. Up :champagne: verras me eens met een leuke ruil. Kan ook. Kopen? Kan ook. Bieden? Mag ook!