Show die banden op je Pellikaan Timing Flying Dutchman GMT HFLE 2019

Sinds niemand het nog gedaan heeft,… hier een NA voor de Pellikaan timing GMT. Dit horloge mag ook wel een topic in Algemeen, zodat het ook open is voor niet leden. Zijn er genoeg die meelezen en Pelikaan verdiend ook wel deze aandacht,… althans dat dacht ik zo.

Dus deel in dit topic je mooie aanwinst met welke combinatie band dan ook!!

Vandaag even tijd om foto’s te maken van een andere aanwinst,… maar nee, een Pellikaan was onderweg en die moest ook op de foto. Dat kan geregeld worden en dan maar ook gelijk als eerste. Was iig een leuke tijdverdrijf en gezellig.

Heb het horloge goed kunnen inspecteren en het is een prachtig horloge geworden. Al helemaal als je kijkt naar de schappelijke prijs waarvoor dit gedaan is. Echt limited waardig.

Horloge komt netjes in een doos met begeleidend schrijven voor de eigenaar met enkele do’s en don’ts. Geleverd op een leuke band die inmiddels goed gekopieerd wordt, waarschijnlijk door het succes. Moet zeggen dat het makkelijke banden zijn en inderdaad erg prettig. Enkel zou hem niet zo snel zelf kopen.
Belangrijkste wat we willen zien zijn natuurlijk foto’s. Gelijk met wat opmerkingen erbij.

Het horloge geleverd op de leuke elastische band:

Duidelijke afleesbare wijzerplaat die netjes gedrukt is:

Een strakke zijkant met het glaasje dat iets uitsteekt. Wellicht was het mooier geweest om hem gelijk te laten lopen met de bezel. Altijd makkelijk om kleinigheidjes te ontdekken en te benoemen. :wink:

Dan een banden polonaise, toch niet het makkelijkste horloge om te combineren. Met name als je voor blauw kiest, dan moet de kleur ook echt overeenkomen. Anders is het hem net niet of helemaal niet.

Een wat nettere band zou ook nog kunnen, maar dan toch nog met iets ‘speels’.

Waarbij wij iig de conclusie hebben gemaakt dat het meer geschikt is voor nato’s. Meerdere zijn erop en eraf gegaan om uiteindelijk te komen bij onderstaande combinatie:

Als laatste voor de geïnteresseerde nog een foto van de achterkant. Laat je niet misleiden door de nummering, er zijn er 86.

Nogmaals complimenten aan het team en natuurlijk Pellikaan zelf. Het is een erg mooi horloge geworden dat moeilijk zal zijn om te evenaren.

Benieuwd naar de anderen en met name alle combinaties, heb al diverse leuke voorbij zien komen. Waaronder ook op staal oa van @Rops :+1:

72 likes

Ik vind het juist mooier dat het glas iets hoger staat. Gave foto’s!

6 likes

Is wellicht idd wel mooier, was meer als ‘oplossing’ voor de relatief hoge chapter ring. Kortom,… ik deel je mening.

1 like

Wat mij zo enorm tegenstond in de eerdere stadia (dit type blauw) , vind ik nu op de "echte " foto’s die langskomen echt zo enorm veel mooier uitpakken :+1:
Maakt het echt wel een heel cool ding uiteindelijk :ok_hand:

Edit: en wat een super scherpe foto’s weer zeg :face_with_monocle:
Maar wat ik mij nu afvraag, had je die aquarium steentjes al liggen in die kleur of speciaal voor de gelegenheid? :grin:

4 likes

Ik vind het eigenlijk wel een mooi horloge. Niet echt aan mij besteed, maar heel gaaf.
Erg leuke review gemaakt trouwens met erg mooie foto’s @Bidle :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

4 likes

Zo ook nog wat combinaties in het openbaar.

8 likes

Grappig dat je dat zegt, ik vind het juist wel mooi dat het net iets uitsteekt.

Gewoon een heel mooi horloge. Ben erg blij met de mijne :heart_eyes:

Heb zelf helemaal geen geschikte banden dus hij blijft voorlopig nog even op de Erica. Zag al wel wat foto’s voorbij komen van een stalen band die goed lijkt te passen. Het zou zomaar eens zo kunnen zijn dat ik die binnenkort ook aanschaf.

6 likes

Ik ben trouwens zo vrij geweest een extra “L” in de titel te zetten

Pellikaan is met dubbel L :kissing_heart:

9 likes

Ik vind het oprecht een superfraai horloge. Wow en gefeliciteerd voor degenen die er nu eentje hebben.

2 likes

Op een BoR :ok_hand:

15 likes

Ik ben positief verrast over dit horloge.
Pelikaan maakt mooi spul dat zekers, maar dit gewaagde kleurenpalet bracht mij twijfels.

Nu ik de foto’s van het daadwerkelijke resultaat zie. Wauw, ik vind het geweldig.
Zo geweldig zelfs dat ik het jammer vind dat ik niet heb mee gedaan!

Geniet ervan .

5 likes

11 likes

Wat is t toch een vrolijk horloge :smiley:

12 likes

:flushed:

Welke strap is dit?

1 like

Een simpele Rios. Weet zo even niet welk type

2 likes

Een bruin lederen Nato vind ik hem denk ik nog mooier staan dan de standaard strap die er bij zit. Mooie combi!

1 like

Dit is ook een erg mooie combinatie! :+1:

1 like

Op canvas

12 likes






Rubber en leer kan die ook hebben.

12 likes