Brainstormen: 1.500 eu of wat meer

Deze dus? :stuck_out_tongue: vers van de pers.

2 likes

Nu moet je wel :rofl:

2 likes

Tja,

Ik had een koper wiens omstandigheden veranderden, dus de koop ging niet door, maar ik denk dat ik deze maar eens wis om 'm weer in de kist te leggen. Ik heb geen zin in de wereld aan afschrijving op dit horloge, en er is gewoon nul animo voor die advertentie. Misschien omdat OHPF naar weer te koop een rare indruk geeft, da’s altijd killing.

Als ik toch eens TL3 rechten terug kreeg, dan kon ik 'm gewoon dicht bonjouren of deleten of zo. Als hier een moderator meeleest, of iemand met TL-3:

https://www.horlogeforum.nl/t/te-koop-the-citizen-chronomaster-washi-paper-dial/323491/6

:point_up:

Deze kan gesloten en gearchiveerd worden, liever nog gewist, aangezien het nooit tot een transactie kwam.

Ik vind dat geen vloeken in de kerk. Het nieuwe GS logo is veel rustiger dan het oude Seiko GrandSeiko GS Automatic bla bla boekwerk. Sterker nog, er is niets zo rustgevend als alleen GS bovenaan.

Bij de Chronomaster is het nog heel OK: Eenmaal Citizen bovenaan en dan Chronomaster cursief, da’s heel erg van de SARB035. :slight_smile: :slight_smile:

Dus nee, daar heddegij groot gelijk in.

Die SBGV245 kan ik afraden voor iedereen die een toolwatch zoekt. Ga je 'm mollycoddelen, prima, maar kijk niet naar de spec en denk dat je 'm ook zo kunt gebruiken. Kast is zo zacht als een pakje half gesmolten boter, op een tafeltje, in de zon, ergens op een wijngaard in de buurt van Montalcino of zo.

Zoek je een sportieve dress-optie: Prima.

Trouwens, @Andrew en / of @Hornet, stelletje geinponems… Dank je wel voor het archiveren, maar maak van die titel alsjeblieft gewoon even “gesloten”. Hij is niet “wegens succes” gesloten. Hij is gewoon gesloten, en ik wil geen andere indruk wekken. Anders moet ik weer een moderator aanschrijven, en die jongens hebben genoeg te doen.

Dank.

5 likes

hahaha

Waarom ben jij nou weer geen TL3?

2 likes

Thnx!

1 like

Voor nog geen 2x je budget !

de a17350. die tk staat wat een ding. TK TR Breitling Colt Ocean Automatic 500m / 1650FT A17350

1 like

In december een bannetje gehad. Dat heeft me een trustlevel gekost, en ja, vertrouwen komt te paard. Eh, wacht. Het komt te voet. Juist. Dat dus.

De moderators zijn ook nog niet ingegaan op mijn aanbod om een fles whisky die kant op te verschepen, dus die mannen zijn eerlijk. Of ze hebben de post niet gelezen. :slight_smile:

Weinig plaatjes in dit topic.

Uit de verkoop dus direct maar weer om:


Ze blijven wel cool. Ik ben blij dat ik belastingdoekoe terug ga krijgen, zo blijkt. :slight_smile:

1100 Euro, past precies in je specs:

If you can find one, maybe you can buy the SBGV239.

Voor 920 incl verzenden ploft dit op de mat:

Of, als je dicht in de buurt van je budget wilt komen een iets meer funky GS quartz:

Daar is er echt geen van in dit land gesignaleerd. :slight_smile:

5 likes

Doubt. Je mag gewoon net zoals de rest weer in de rij staan.

1 like

In de rij staan? Ik dacht ik doe even een Van Rossempje. Maar goed. Ik behoed m’n ziel in lijdzaamheid.

1 like

1500*3,5² das een lekker budget!

Persoonlijk zou ik voor een A. Lange gaan. Voor dit budget toch aardig wat keus!

:grin:

In de aanbieding en op budget. Mijn number one op dit moment;

Oris Aquis 41,5 of Sinn 556…

Ik zou ook voor de Sinn 556 1 gaan en dan vooral die blauwe :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

prijs is toch iets onderhandelbaar

Verder zeg ik niks :wink:

2 likes

Koop dat spul wat niemand kwijt kan in het blauwe is eigenlijk het meest gehoorde advies hier.

:ok_hand::joy:

5 likes

Ik heb een mooie Squale die evt. mag gaan, en ook nog eens ruim binnen budget :slight_smile:

2 likes

Bedankt allen.
Idee was meer om te brainstormen ipv direct dezelfde dag allerlei dingen te kopen :rofl:
Zal eens mijn inbox gaan openen…

Vorig jaar voor de keuze gestaan tussen deze een de rolex, toen rolex gekozen al blijft dit ook een mooi model