Omega Chronicle, the story of Omega

Ik kwam onderstaand twitterbericht tegen van Omega. Nu vraag ik mij af of iemand hier dit boek al heeft en hoe hij daar aangekomen is? Ik begrijp dat je het alleen maar in de Omega boutiques kan krijgen. Hoe en wat het kost, ik weet het niet. Ik hoop dat iemand hier wat meer kan vertellen.

@omegawatches: #OmegaChronicle Ask in our boutiques now for the book, and discover some of OMEGA’s greatest moments and watches!

4 likes

Ben ook benieuwd!

Heb je een idee van de prijs?

Ben benieuwd of het wat is hoor… heb die rode catalogus van ze ook wel gehad maar dat was echt een plaatjesboek :stuck_out_tongue:

Ben ook wel benieuwd…!

Ben ook benieuwd naar de inhoud!

Op Ebay vragen ze voor een Franstalig exemplaar 30-40 Euro en voor een Engelstalige 108 tot 140 Euro. Pffff, wat een bedragen!

Ik heb een Twitter berichtje terug gestuurd naar Omega, maar helaas, tot op heden geen antwoord.

Het is echt the story of Omega, maar dan een hele stille. Nu ook maar een mailtje gestuurd naar Omega. Afwachten dus maar.

1 like

Schijnbaar is het desbetreffende boek nog geheimer dan één van hun ambassadeurs met codenaam 007.

Tot op heden nog geen enkele reaktie mogen ontvangen. Misschien moet ik maar eens contact opnemen met M.

Tot mijn stomme verbazing vandaag een mailtje gekregen van de sales and marketing afdeling van Omega. In dat mailtje werd ik bedankt voor mijn online aanvraag, en dat de Omega Chronicle per micro pakket post naar mij wordt opgestuurd. :grinning:

Ik hou jullie op de hoogte.

haha nice! ben benieuwd. Ben bang dat ze nu nog een paar mailtje krijgen :smiley:

Heb je een e-mailadres, of gaat via de site?

Ik heb het via de Omega site gedaan. Ik moest daar wel eerst een account aanmaken. Vervolgens heb ik gevraagd waar en hoe ik dat boek kon krijgen.

1 like

Is dit wellicht een vertaling van de Omega Saga door oud-Omega Museum-conservator Marco Richon? Die is er alleen in het Frans. Die heb ik trouwens al vele jaren. Was ook verre van gratis. Heb Richon wel ontmoet in het museum destijds (plm. 2002). Kreeg van hem een van de laatste 7 (!) exemplaren van de Time Capsule die hij nog in een afgesloten kast had liggen.

Zal 's kijken wat ik kan met de info m.b.t. verkrijgen van de Chronicle, thanks!

Ja hoor, het boek is binnen. Vanochtend stond er een koerier voor de deur met een grote doos, waarin naar later bleek, tussen bubbeltjesplastic waarin ik mijn complete servies kan verpakken, het ‘geheime’ Omega Chronicle boek in zat. Het boek beschrijft d.m.v. foto’s en tekst de geschiedenis van Omega van 1848 t/m 2011. Ik vind het een prachtig boek en ben er zeer blij mee. Mijne inziens is dit een must have voor de Omega liefhebber.

`



6 likes

Zou je mij een PB willen sturen met tips hoe ik dit boek eventueel kan krijgen en wat het gaat kosten? Het ziet er namelijk super uit!

Zoals je hierboven kunt lezen, heb ik alleen een email gestuurd via de Omega website en gevraagd hoe ik aan het boek kon komen. Moest wel even een account aanmaken. En tot mijn stomme verbazing kreeg ik kosteloos het boek toegestuurd.

Sorry niet goed gelezen, het is laat op de avond :slight_smile:
Ik zal morgen eens naar Omega mailen.

Geeft niet, ik leg het graag nog een keer uit :grinning: