Breitling adres

ik ben opzoek naar een adres waar over de prijs is te praten voor de aanschaf van een nieuwe breitling(cronomaat evolution).
Want voor de prijs van 4000 euro valt toch wel te onderhandelen of niet de dollar is op dit moment laag dus.

bedankt

marcel

Dat kan bij iedere juwelier/horlogerie die Breitling verkoopt. Tussen de 10 en 20% moet haalbaar zijn imho.

Ben ik niet helemaal met je eens, mijn juwelier waar ik al jaren kom en al veel heb gekocht, kon me maar maximaal 10% korting geven op een Omega. Kijk eens bij Kormelink, staat bekend om goede kortingen tot 25%

He Tom waar is dat

Oldenzaal

Ligt er toch aan denk ik zo, de marge op een horloge als Breitling, Omega etc. ligt rond de 30% Aan de winkelier om te bepalen hoeveel korting hij geeft. Heb zelf een Breitling met iets van 28% korting gekocht, weliswaar enkele jaren geleden. Maar ook Omega krijg ik hier lokaal met gemak met 25% korting, inclusief service etc. Wellicht ook omdat ik 'm persoonlijk goed ken :wink:

Ligt voornamelijk aan je aanpak; kom je binnen en vraag je meteen “wat kost dit model bij jullie?” zal de beste man meteen voelen dat je een prijskoper bent. Anderzijds als je een horloge uitzoekt, past, erover praat, keertje later terugkomt etc. en dan vraagt, wat moet ik er voor betalen, dan kan je iets meer verwachten. Informeer goed wat je echt moet betalen bij de internetaanbieders, onthoud dat je daar nul service hebt (las tijdje terug dat Liron ergens in Oldenzaal een Speedmaster kocht die het de volgende dag niet deed. Dan is een hoge korting wel aardig, maar waar laat je 'm dan maken? Hij moest uiteindelijk naar een andere dealer en betalen voor de reparatie.)
Dus lage prijs is OK, maar dat laatste briefje van 100 moet je de winkelier wel gunnen zodat je nadien gewoon als tevreden klant eens iets kunt laten servicen of nakijken zonder scheve gezichten.

Jaap

Dat van Liron was wel een uitzondering op de regel. Ligt mijns inziens ook niet aan de juwelier maar meer aan Omega. hij hoefde niet te betalen voor de reparatie, maar puur voor de verzendkosten. Lijkt me een logisch gevolg.
Ik heb echt een uur die horloges gepast en een hoop gekletst over horloges, en toen ik vroeg of er nog iets aan de prijs kon worden gedaan, zei men 10% en dat is echt de bodem. Het is niet dat ik binnen kwam met de vraag: Hoeveel korting krijg ik hier?

mvg Tom

Ik heb mijn Breitling (nieuw)gekocht bij Manbodh in Rotterdam, was drie jaar geleden bij hun echt de goedkoopste aanbieder.