Breitling Avenger automatic GMT 44

Ik bied mijn Breitling Avenger Automatic GMT 44 te koop aan, simpelweg omdat ik op zoek ben naar iets anders. Het horloge verkeert in uitmuntende staat en is op 22 mei 2024 aangeschaft. Er zit nog 4 jaar garantie op, geldig tot 22 mei 2028! Het horloge is in principe alleen te koop, maar een inruil met een blauwe Breitling Colt 44 wordt zeker overwogen.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Breitling Avenger automatic GMT 44
Diameter: 44mm (draagt iets kleiner)
Leeftijd: 7 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 22 mei 2024 (nieuw bij AD gekocht)
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Breitling 32
Vraagprijs: € 4200,- (nieuwprijs is € 5300,-)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes

Upje voor deze topper! Bieden heeft geen zin, hij hoeft niet per se weg. Let op: het horloge heeft nog 3 jaar en 5 maanden garantie. Ik kreeg 4 jaar in plaats van de gebruikelijke 2 jaar garantie!

Ik overweeg eventueel inruil. Ik ben geïnteresseerd in een laatste model Breitling Colt 44 (blauw of zwart) of een mooie Tag Heuer. Ik verwacht een vergelijkbare staat als het door mij aangeboden horloge.

P.s. Gelukkig al wat leuke voorstellen en gesprekken gehad, maar helaas ook weer typische Marktplaats-reacties. Een leuk gesprek kan nooit kwaad en daar bereik je meer mee. Op Marktplaats-achtige berichten reageer ik niet.

2 likes

Nog een :up: voor deze topper! Eerlijk gezegd begin ik te twijfelen of ik hem wel wil verkopen. Wie weet is hij niet lang meer beschikbaar!

Mijn moeder zegt altijd, bij twijfel niet doen. Ik twijfel nog wel maar bij een inruil van een Colt 44, Avenger 43, Avenger II GMT (43mm) of een Blackbird 44 kan het maar zo zijn dat de twijfel weg is.