Breitling B1 gokje/kansje

Voor de degene die wel houdt van een gokje:wink: Horloge moet nagekeken worden maar ik ga het niet meer doen. Wie weet is het een nieuwe batterij en hij doet het weer. Die gok mag iemand anders wagen. Vandaar ook de zeer scherpe prijs. Ben thuis aan het opruimen en was als ik eerlijk ben al vergeten dat deze nog in een kast lag. Wie kan ik er voor een vriendelijk prijsje blij mee maken?

Te koop:

Merk en model: Breitling B1
Diameter:43mm
Leeftijd: gokje 2000
Papieren, doos en eventuele accessoires: Geen doos geen papieren maar wel een originele diver pro III band en een originele stalen band (zijn samen al meer waard dan de vraagprijs!)
Verzendkosten of afgehaald: Mag allebei
Conditie (krassen, werking etc): Voor de dappere onder ons. Horloge ligt al zeker 4 jaar in de kast. Batterij is leeg. De wijzerplaat is iets verkleurd. Wel zeker weten weg gelegd toen het horloge nog liep. Weet alleen niet of 4 jaar in de kast hem goed heeft gedaan.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: 350 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

Sjezus wat heb ik veroorzaakt hier:joy: Het horloge is voor nu gereserveerd…

7 likes

Verkocht via het forum. Bedankt!

1 like