Breitling geneve toptime mk1 ref. 810

Te koop geen inruil,moet fondsen vrijmaken voor nieuwe grail.
Breitling sins 2014 weinig gedragen alleen bij speciale gelegenheden,zit nog zgan leren band aan.
Hij loopt nog goed ook de chrono en reset keurig naar zero,laatste service was in 2018.

Merk en model:eerste uitvoering breitling geneve toptime mk1 reverse panda ref. 810
Diameter:38mm lugbreedte 21mm
Leeftijd:eerste model mk1 jaren1964 -1966
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen:2014
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires:nee
Verzendkosten of afgehaald:verzenden post nl aangetekend risico koper of afhaal afspraak maken voor forum gebruiker.
Conditie (krassen, werking etc):heeft wat lichte krasjes deukjes minimaal /slijtage onderkant,maar in goede staat.
Soort uurwerk en kaliber:venus 178
Vraagprijs 3700 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Verwerken: 20241218_114744.jpg…

42 likes

Levering voor 3700 euro inclusief breitling travel case.
Deze uitvoering breitling geneve toptime mk1 type 810 jaren 60 kom je maar zelden tegen in goede staat!

4 likes

Up !

Prijs is een vraagprijs,ben geen ervaren verkoper.
Doe maar een bod op deze beauty Breitling.

4 likes

Doe maar een leuk bod voor deze zeldzame eerste breitling geneve toptime uit jaren 60 kastmaat 38mm !!
zijn er maar heel weinig te vinden meer

3 likes

Prijs is zeker bespreekbaar, doe maar een bod op deze vintage breitling geneve toptime mk1 chronograph jaren 60

1 like

Up: vraagprijs naar 3400 euro of doe een goed bod.
Deze breitling toptime reverse panda is slechts enkele jaren gemaakt en dit is de vroege uitvoering met 38mm stalen kast/21mm lugmaat en zwarte dial in goede staat.

Lees voor de geschiedenis dit artikel fratello watches.

3 likes

UP,doe maar een bod !

Beste wensen allemaal nog voor 2025

2 likes

UP

Deze weer up,doe eens een leuk bod in 2025