Breitling Navitimer Jupiter Pilot A59028 op origineel stalen Band

Te koop aangeboden:

Schitterend horloge uit de Breitling Navitimer serie, dat je inmiddels “vintage” kunt noemen.
Het horloge werkt prima. Ik moet daarbij vermelden, dat ik het horloge uitsluitend heb gebruikt om de tijd en datum mee af te lezen, andere functies heb ik niet gebruikt. De chronograaf loopt en reset, dus ik verwacht geen verdere issues. Op een keurige, originele rivetted band. Betreft een net gedragen horloge, maar wel één van zo’n 30 jaar oud; dit zie je terug aan de bezel-rand en wat gebruikssporen op het glas.

Het glas zou gepolijst kunnen worden, maar ik vind persoonlijk dat het het horloge wat meer karakter geeft, en heb besloten dit dus niet te laten uitvoeren. Het betreft alleen het horloge, geen verdere toebehoren.

Merk en model: Navitimer Jupiter Pilot A59028
Diameter: 42mm
Leeftijd: ca. 1988
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: ca. 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Betreft alleen het horloge
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen heeft de voorkeur, versturen als alternatief.
Conditie (krassen, werking etc): 30 jaar gedragen, niet misbruikt.
Soort uurwerk en kaliber: Breitling caliber 59 (Miyota 3S10)
Vraagprijs: €1295,-

Een voordeligere Breitling Navitimer als deze kun je waarschijnlijk niet vinden: op MP staat één exemplaar van dit model voor €1950,- aangeboden, en de eerstvolgende die ik (met originele stalen band) op Chrono24 kan vinden wordt voor net geen €1700,- aangeboden. Ook deze zijn beiden zonder papieren…

Ik zou me wellicht tot (in)ruil met bijbetaling van mijn kant kunnen laten overhalen, ik denk dan bijvoorbeeld aan:
Tudor Black Bay Steel (79730)
Omega Planet Ocean
Omega Aqua Tera
IWC Aquatimer 2000

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

35 likes

Weekend upje voor deze klapper!

1 like

En ook maar een “begin van de week” up!

1 like

Christmas-up voor deze topper!

Regenachtige zondag up!

Oudjaarsdag up! Zou ie nog verkocht worden in 2020???

1 like

En up maar weer!

1 like

Gewoon weer omhoog!

Pre-weekend up!

2 likes

Up!

1 like

En weer omhoog! :+1:t2:

1 like

Up maar weer!

1 like