Breitling Only Deel II (Deel 1)

19 likes


:slight_smile:

23 likes

15 likes

Movements in Hengelo

1 like

Ripassa in Vught

1 like

De Endurance Pro is echt een aanrader! Heerlijk horloge om te dragen met zijn 64 gram :ok_hand:t3:

19 likes

i.c.m.

MyHeKs-LB108-dbraun20-Uhrenband

Band onder de kerstboom gevonden en nu gemonteerd. Nice !!

11 likes

7 likes

Al binnen gekregen Jan? :star_struck:

1 like

In afwachting van de post… :P:)

1 like

12 likes

Wat gaaf! Heb jij een SOH type UB2030121B1S1? Mooie combi met deze band.

14 likes

Gefeliciteerd Jan! Jammer dat het zo’n regenachtige dag is. Anders had je even foto’s in het zonnetje moeten maken. :grin: Het goud straalt vast mooi.

Hoe is de eerste indruk?

1 like

15 likes

Uhhh, ik geloof het wel. :thinking: :grin: Het is in ieder geval de 44mm met rose gold bezel en de zwarte datumschijf.

Merci, vond ik ook. Donker bruine band met lekkere nerf erin die weer iets rood/bruinig neigt. Staat 'm goed , zeker i.c.m. de rose gold sluiting.

Maar de originele rubberen band is helemaal een droom band. Wat draagt die geweldig i.c.m. de ook al zo geweldige sluiting (incl. microsnelverstelling )
Let wel goed op bij het inkorten van rubberdelen. Stukje voor stukje snijden. Persoonlijk zorg ik dat het banddeel wat op de zes uur kant komt ietsje korter is t.o.v. de het twaalf uur deel.

Succes.

2 likes

Thx Patrick! Ik zal nog mooiere foto’s maken hoor. Dit is even voor de 1e indruk :slight_smile: Het ziet er in het echt nog veel mooier uit! De indruk is goed! Alle serienummers kloppen, ownership geregeld via Breitling en de mobiele app ArianeeWallet. Ben er super blij mee!

1 like

Dank, icm met de originele rubberen band is het een mooie match. Dank ook voor je tip vwb het snijden van de band! Ik zal nog een keer betere foto’s uploaden.

En mocht je er toch de mist mee ingaan, dan is er niet perse een man over boord.
Twee rubber deeltjes zet je de schappelijke Breitling prijs van 60,00 euro terug. (incl verzending)

1 like

Dit is nog te overzien! Dank voor je tip. Hoe lang ben jij inmiddels in het bezit van je Breitling? Bevalt deze goed?