Breitling Only Deel II (Deel 1)

Staat je geweldig :ok_hand:t2:

Genieten ervan en nog veel draagplezier :muscle:t2::+1:t2:

Ook nog getwijfeld.
Erg gaaf!

1 like


Mijn 2019 Breitling Colt. Zelf aan het twijfelen om nog een stalen band bij te kopen. Wat denken jullie?

18 likes

Yep, stalen band kopen!

Maar wel rubber erbij houden, heb je twee toffe horloges!

3 likes

Persoonlijk vind ik staal mooier en ook fijner dragen. Wel lijkt het horloge groter maar dat hoeft niet direct een nadeel te zijn.

1 like

16 likes

18 likes

Even een vraag tussendoor. Ik wil een rubberen strap hebben voor mijn Avenger. Is een aftermarket rubberen strap aan te raden of kun je toch beter gaan voor een originele? Verder heb ik gelezen dat je voor een rubberenstrap een 1 maat grotere springbar moet nemen. Klopt dit ook?

Zeker origineel. Ik vind rubber persoonlijk niet vaak wat. De BreitlIng rubbers zijn super comfortabel daarentegen :+1:

Het zijn inderdaad andere springbars , van staal zal wel passen maar zit minder strak in de lugholes en zijn speciaal voor de stalen Bracelet. Bijkomend voordeel van oem rubber; je krijgt de juiste springbars er bij :grinning:

2 likes

9 likes

Breitling Superocean II 42 A17365

17 likes

11 likes

15 likes

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/e/6/8e6755f726140f8884be5c890c440ff2afad57ee.jpg

Aankomende dinsdag ga ik zeer zeer waarschijnlijk een 4de Breitling toevoegen aan mijn collectie… spannend.

Keep you posted .

11 likes

So dat gaat lekker in huize Mozaïek. Leuk vooruitzicht :smiley:

1 like

Wel he… schaam me er haast hoor…

Echt niet, super gaaf, super trots, super leuk

2 likes

Zeker. Een mens kan niet genoeg breitlings hebben :smiley: Veel plezier alvast. Erg benieuwd Hans :thinking::love_you_gesture:

2 likes

14 likes

16 likes

Die Navitimers… :cupid:

2 likes