Breitling Only Deel II (Deel 1)

Waren ze weer open? Vorige week waren ze als enige winkel nog gesloten.

Die liggen zelfs nog niet bij de reguliere AD’s. De outlet heeft enkel uitlopende modellen of winkeldochters, die zul je in Roermond dus voorlopig niet tegen komen :wink:

Ja waren weer open. Wel max aantal bezoekers natuurlijk!

1 like

Nog eentje dan.

7 likes

Ik ben wel benieuwd wat de Breitling liefhebbers van de nieuwe Chronomat. Vind het zelf een heel geslaagd ontwerp maar wel een beetje dik (>15mm), zeker nu Breitling ook mooie platte chrono’s maakt (zoals die AVI re-edition eerder dit jaar).

Wat vinden jullie ervan?

19 likes

Als hij bij de AD ligt ga ik eens passen… Zal daarna vertellen wat ik ervan vind. Foto’s moeilijk te beoordelen, maar hij lijkt me top :+1:

1 like

Wel staal/gouden chronomats? :slight_smile:

Mooi zijn die hè ?

6 likes

Die is ook mooi, maar ik bedoelde eigenlijk deze:

8 likes

Ik heb het al eerder gepost maar wellicht in een Breitling only topic meer geluk. Ik wilde op mijn Colt een blauw rubberen band hebben. Alleen wordt dat lastig met een bandaanzet van 18mm. Nu kwam ik de Breitling Outerknown NATO strap tegen. Deze is er wel in 18 mm en in verschillende kleuren blauw. Lijkt me een prima alternatief. Iemand ervaring met deze Nato?

6 likes

Moet er erg aan wennen en het is veel geld voor een “versoberde” Chronomat.

:point_up_2:

2 likes

Gefeliciteerd met deze nieuwe! Prachtige Superocean.:+1:

1 like

Nog nooit gezien, zo erg mooi :ok_hand:
Jammer van de L 316 staal
Jeuk krijg ik ervan

2 likes

Jij bent helaas niet de enige.

1 like

140,- piek voor een nato…oke, de oude visnet gedachte is erg goed… ben ook erg benieuwd.

Waarom slingert Breitling niet tig van die bandjes om wat modellen en laat zien hoe tof eea eruit kan zien? Hoppa, gewoon insta volgooien…

1 like

Helemaal mee eens. Op een promofilmpje en een enkele foto na zie of lees je er weinig over. Tja, die prijs hè. Het is Breiling en maken ze dankbaar gebruik van. Een Bond nato kost ook 130 euro zodra er Omega opstaat. Zie je er ook niet echt vanaf. Blijft een stukje nylon…

1 like

Breitling rubber is er toch ook gewoon in 18mm?

Ik zie ze niet. En die diver pro 3 met die Breitling opdruk in de band vind ik echt niet mooi. Maar ook die is er volgens mij alleen vanaf 20 mm…

Ik vind hem mooi, zeker deze gelimiteerde versie. De prijs is wat mij betreft toch echt te hoog.

1 like

van de Breitling site, met de sluiting erbij 150 alleen strap zonder sluiting 75
vroeger ook in de pro 1 (en 2???) geleverd volgens mij dus vast nog wel ergens te vinden

1 like

Dat is inderdaad de diver pro 3. Met die opzichtige Breitling opdruk in de band. Geloof niet dat ik er echt heel mooi vind…