Breitling Only Deel II (Deel 1)

Leer of kwaliteit canvas staan echt het meest mooi voor mij.
Die gouden bracelet is echt bizar qua prijs, zonde geld want neemt echt teveel aandacht weg van het horloge zelf.

Als “kreeg” ik hem erbij, had het niet gedaan.

100% gelijk.
Net nog even zitten kijken en de band is te druk.
Jij hebt de mooiste uitvoering.

1 like

lekker zonnen met de gouden navi

15 likes

Deze is nog voordat Kern en consorten het overnam, door hen geschrapt omdat ze dit soort (quartz) modellen niet van toegevoegde waarde vonden. In mijn juist een erg leuk model! Ik doel ook niet op deze eigenlijk, dit horloge is zo ontworpen, licht materiaal en geen gepolijst staal etc. Het gaat mij meer om de afwerking waarbij voorheen de indexen waren opgelegd, en die nu on de plaat gedrukt zijn met een zilver laagje zijn geverfd.

1 like

Nog steeds blij met de super avenger 2

Op rubber zeer comfortabel met die geweldige sluiting

11 likes

Zeker met de gouden vouwsluiting.

Met de fotografische kwaliteiten van @anon53002072EV ben ik nog steeds erg benieuwd naar de plaatjes. :smiley:

2 likes

10 likes

13 likes

20 likes

Ow ja verrekt. Komen er na t weekend aan.

1 like

Ik dacht, zoek het anders wel even terug in je geschiedenis maar heb je waarschijnlijk nog niet eerder gepost.

1 like

Leuke 81.950

Aangezien de wijzerplaat mij toch ging vervelen een wat nieuwer wijzerplaat gekocht

Ook is er een nieuw setje wijzers onderweg

13 likes

Waar heb je die plaat gekocht dan?

1 like

Via eBay :slight_smile: staan er geregeld best vaak op je moet wel geluk hebben met de kleur en best prijzig

Toch een mooi resultaat, de nieuwere versie waar de plaat oorspronkelijk inzit heeft geloof ik vergulde chrono knoppen en bezel inserts.

Deze de gouden, dus beste van beide werelden

Klopt. Vind het niet heel fijn dragen. Te stevig/stijf is denk de beste omscjrijving.
Ook op de chronomat gebruikt ik hem nooit.
Vind de doorn sluiting echt vele malen fijner.


Volgens mij bij mijn eerste foto.s hier op HF zat hij erop.

4 likes

Ik vind het schitterend, maar had hem liever op je horloge gezien.

Nee helaas

Eens!
Zoveel eleganter dan een doorn.
Maar het comfort is voor mij stuk minder.

1 like

Met op de achtergrond mijn beste maatje

26 likes

16 likes

Deze weer eens om. Aan de datum te zien al bijna een maand niet meer om gehad :wink:

12 likes