Breitling Only Deel II (Deel 1)

Haha, heerlijk he:sunglasses::heart_eyes:

Two tone is wel erg heet deze zomer, vandaar de diamanten voor verkoeling:snowflake:

1 like

Mooi horloge!

1 like

:heart_eyes:

1 like

Ik denk dat wa @HanDavinci met dit horloge naar de Dark side van Breitling kunnen krijgen :grin:

1 like

Sick! #GOALS en daar bedoel ik niet alleen het horloge mee :wink: :sunglasses::facepunch:t3:

1 like

Han heeft te weinig smaak voor Breitling @Racerke :smirk:

2 likes

Je doelt denk ik op mijn tattoo’s? Ik heb er gelukkig maar één, maar dan een hele grote, letterlijk van top tot teen:joy:

haha, moet eerlijk zeggen, de horloges die han gehad / heeft zijn grandioos!

Daar doel ik inderdaad op en dan in het specifiek zo die tattoos op je arm/hand met een dik horloge erop, dat wil ik dus ook :drooling_face:

1 like

Brute klok hoor :muscle:

1 like

Gewoon doen, je leeft maar 1 keer. Ik heb me gehele lijf getatoeëerd behalve me gezicht en dat ben ik ook niet van plan…
Geef je wel een tip mee, een tattoo is blijvend en een horloge kun je wisselen…

Dank je :sunglasses:

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

24 likes

Dikke klok​:+1::+1:

1 like

Goedenavond Breitling vrienden :beers:

22 likes

Iedere keer dat ik tegen een Breitling Tabarly aan loop blijft hij roepen…
Kwalitatief schijnen ze niet zo best te zijn maar het model blijft zo lekker fout dat ik iedere keer weer twijfel.
Nu liep ik tegen een vergulde aan en in het goud is hij nog veel lekkerder fout :grin:
waarschijnlijk haal ik weer de trekker niet over maar zou hem stiekem best eens om de pols willen hebben.

7 likes

Heel leuk filmpje om te kijken. Service van een oude en verwaarloosde Breitling.

6 likes

Mooi is 'ie hè? :wink:

19 likes

De Colt in zijn element…

20 likes