Breitling Only Deel II (Deel 1)

:joy: helemaal fraai

1 like

Breitling Superocean II 42 A17365

12 likes

Blij met de NA Avenger 2 Seawolf :smiley:

16 likes

Deze combinaties al geprobeert + het standaard canvas :laughing:

12 likes

Standaard canvas heb ik inderdaad. Zowel het rubber met gaten als de lijnen, die zou ik ook wel willen.

Rubber band ( voor vouwsluiting ) met gaten draagt een stuk fijner / soepeler dan de breitling breitling rubber band voor dezelfde vouwsluiting is mijn ervaring ( ik heb beide )

2 likes

3 jaar geleden de A13340 van de hand gedaan. Nu weer gekocht en ook maar de configuratie met de blauwe (non Breitling band en type Breitling vouwsluiting) aangeschaft. Vond het toch een mooie combi zonder de bank te breken.

16 likes

poh! Mega gaaf. Van deze verkoop ga ik spijt krijgen haha.

2 likes

Gebeurt mij ook zo vaak :joy: , vandaar de tweede keer.

1 like

is hij inmiddels al weg?

zie hierboven :unamused:
Die van Cees is mijn oude :frowning:

Wist even niet of het bedoeld was als: hier ga ik spijt van krijgen als hij weg is, of hij is weg en ik ga er spijt van krijgen.

17 likes

13 likes

Weekend!

18 likes

@royke74, ik wist niet dat jij een broer met eenzelfde auto hebt? :thinking:

2 likes

Haha :sweat_smile: ik ook niet. Maar dat is @kevindb die tot over zijn oren verliefd is op deze topper…
Maar goed gespot @ThaPapper, dat is inderdaad mijn auto, en mijn horloge om mijn pols. :muscle:

4 likes

Ik vroeg me al af of ik zo hard achteruit was gegaan maar gelukkig, de wereld klopt weer. :sweat_smile:

Zag ineens die mede HF-er, met zijn denkbeeldige broer die zijn horloge wilde verkopen, weer voorbij komen… :ghost::joy:

3 likes

13 likes

Binnenkort zien jullie me ook weer hier. Incoming…

21 likes