Breitling Only Deel III

Dan zou het toch in het Chinees moeten zijn?

De module ETA 988333 past in verschillende modelen, de victorinox, de Rado, en waarschijnlijk nog andere
De echte standaard ETA 988.333 MAde in Swiss heeft 4 talen

image_2021-10-15_213111

988333

1 like

Wat een vervelend resultaat , kan toch niet.
Ik zou hier niet mee blijven zitten maar heel snel terug ermee en het horloge juist laten maken.

Dit is sneaky.

1 like

Fijne zaterdag Breitling liefhebbers

27 likes

Hadden ze in de zomer moeten doen maar goed, het is vast nog ergens zomer :joy: Nieuwe release.

9 likes

Zonde van dat logo in subdial onderaan.

Wel gaaf zo in kleur !

Even onder de aandacht.

25 likes

Kan best hand in hand

24 likes

@Sanderrr wat draag drink jij?

12 likes

14 likes

Wow, links zonder twijfel :heart_eyes:

2 likes

Enige tijd geleden een horloge geruild voor deze ‘90s Breitling Pluton. Er zit wel een Breitling box met reisetui bij, maar niet de originele Pluton box. Dat is jammer maar voor mij geen dealbreaker. Verder zit er een universele band bij die ik persoonlijk echt verschrikkelijk vind. Ik wilde er heel graag een stalen band bij kopen, maar die zijn best prijzig. Uiteindelijk heb ik een rubber band besteld bij een juwelier uit Zeist. En dit is het resultaat! Ik ben er erg blij mee! Nu nog even een keer laten nakijken, de bezel draait erg stug.

Overigens had ik via het forum nog een gesp besteld van 20mm. Dat ging niet helemaal goed (mijn eigen fout). Verkoper noemde de gespmaat en ik ging er automatisch vanuit dat hij de lugmaat bedoelde. Die past dus niet haha.
Niet getreurd, nu heb ik een reden om voor een Breitling Superocean te sparen :blush::blush::blush:.

13 likes

Voor mijzelf ook hoor!

1 like

Maar weer eens op de stalen band gezet. Ook mooi in plaats van rubber

14 likes

Even ZEN……

23 likes

20 likes

Goh zou mijn voorkeur bij een nato liggen?

11 likes

Als ik niet teveel domme shit had gekocht wist ik t wel.

Enige generatie Breitling die echt mijn smaak is :rofl:

1 like


Deze er toch maar uit!! Ik weet het zonde maar was toch wat angstig voor het slijt gevoelige laagje goud.
Maar 1eruit en 2terug.

15 likes

Ik ben terug helemaal :heart_eyes:

18 likes