Breitling Only Deel V

Welkom :+1:t2:

oude doos

17 likes

Wilde vorige week bij van Baal de nieuwe Super Ocean eens passen maar lag op dat moment niet in de vitrine en was druk in de zaak dus is er toen niet van gekomen.
Maar ben toch ook nog wel erg blij met dit oude model… :blush:

24 likes

Is ook gewoon een gaaf model :ok_hand:t2: Ik vind het nieuwe model meer ’ shiny ’ en het oude model meer ingetogen…maar allebei super gaaf!

1 like

Ik vind deze persoonlijk mooier. Ik had de keuze toen ik ging passen en ben ook voor de “oude” SuperOcean 44 gevallen.

1 like

Even hier een linkje plaatsen…. Heb hier de meeste kans

1 like


Ik heb deze bijna twee jaar. Loopt 8 a 10 seconden te snel. Na wikken en wegen heb ik besloten toch terug te brengen naar de juwelier waar ik het horloge heb aangeschaft. Deze stuurt het dan naar Breitling waar het onder garantie gesteld wordt.
Zal wel even duren voor ie terug is… houd jullie op de hoogte.

20 likes

20 likes

24 likes

Xpost :upside_down_face:

27 likes

De zon is er, dus deze kan weer.

23 likes

24 likes

Is het niet handiger om een lokale horlogemaker hem even te laten afregelen? Meestal 10 minuten werk.

1 like

Dat zou idd mogelijk zijn. Woonachtig in Almere en ben daar niet bekend mee in de regio.
Vind het niet zo erg als het horloge even weg is.
Dank voor het meedenken.

1 like

Misschien niet bekend maar bij nieuw aangeschaft (afhankelijk model en garantie looptijd)kun je gratis je garantie bevestigen. bij twee jaar dan via de AD gratis opsturen dan volgt de controle waterdichtheid en nieuwe pakking cq calibreren bij klachten.

1 like

Wow. Erg mooi horloge

2 likes

Het is zo stil hier……

32 likes

Iedereen is tevreden denk ik :smiley:

Ik zit een beetje in dubio mijn Avenger 43 in te ruilen op een Avenger 43/45 chrono. Ik verkies mijn Avenger GMT toch boven de Avenger 43. Beiden horloges hebben wel een hoop overeenkomsten.

Als je hem inruilt, zou ik op de 43mm doen. Past goed, is alleen een chrono dan.

Ik wel in ieder geval. Ben nog steeds heel erg tevreden met mijn Navitimer (vanaf nadaag weer van de winder). 🥹