Breitling Superocean Heritage A17321

Op zoek voor een vriend.

De zwarte Superocean Heritage A17321 met de stalen band. Het gaat dus om het oudere model met de datum op 3uur.
Het moet de 42mm zijn. En zeker full set en in zgan staat.

Wie o wie heeft er 1 liggen.

Om deze :point_down: gaat het.

.

5 likes

Dus jou

Koop een breitling en

Dan op de

Rare vriend

1 like

Kwestie van smaak. Ik heb hem zelf ook gehad, band draagt gewoon niet lekker. Zeker niet als je een jubilee gewend bent. Maar persoonlijk vind ik het wel een mooi horloge.

Ik vind de NA van @SAT best een gave Mesh band hebben. Ook mooi hoe de schakels te verwijderen zijn. Had hij ergens foto’s van geplaatst maar ik weet niet meer waar.

1 like

Ik vind hem heel mooi, maar draagt echt heel anders.
Jubilee of president draagt echt veel fijner.

1 like

Niets mis mee, draagt super comfortabel en is heel elegant taperend van 22 naar 18mm :ok_hand::ok_hand:

4 likes

Ja heel mooi. Maar jij hebt de jubilee en president ook. Wat is jou oordeel ?

Mijn oordeel

Appels en peren :+1:

Datejust met Jubilee in 41 kost €7500, met Fluted en jubilee kost het €9300-9400. Jubilee los kost €1700 of meer

De SOH II is €4700, met een beetje korting te vinden tussen de €3800-€4200. Meshband kost rond €700. Dus :green_apple: en :pear:

Van een Jubilee, Oyster of Presi gaat niet één band winnen. Maar kan niet zeggen dat dit een shitband is, dat is namelijk niet zo :+1:.

Ik dacht 1200

Maar ik heb ook een paar tag heuers gehad van 2k en 4k en die zaten prima. Dus heeft niks met geld te maken. Sterker nog, de band van de AP zit nog beroerder dan de meshband :wink: maar hij is zo gaaf dat je het bijna vergeet :crazy_face:

1 like

Meshband zit dus heel comfortabel en vind ik totaal niet beroerd zitten :+1:

Ik heb gewoon een gevoelig huidje :see_no_evil:

1 like

Wat heeft dit nu voor een toegevoegde waarde in een gezocht topic…

2 likes

Verder gaat het wel goed? Vindt is overigens met dt. Wat een aanwinst voor HF ben jij zeg. Wauw.

8 likes

@Henman : ik ken het budget niet maar misschien is dit wat.

1 like

Niet spugen! :rofl:

7 likes

Thanks. Ik ga het hem voorleggen.

Zulke vrienden heb ik gelukkig niet. Dit nieuw model zou ook nog een optie voor hem zijn. Blijft mij toch ook wel bekoren zo’n breitling soh :ok_hand:

1 like

De oude met de datum op de 3 is toch mooier hoor :ok_hand:

Dat zou ik zelf ook willen, en andere wijzers tov het nieuwe model.

Ik trek het alleen niet op dit horloge dat het Breitling B logo niet goed uitgelijnd lijkt te zijn met de 12 markers. Hij staat te ver naar rechts, maar het lijkt zo bedoeld. Brrrrrrrr