Brew ‘Method’ Chronograph

Deze opvallende chronograaf kwam via een ruildeal in mijn bezit. Op de wijzerplaat zijn sporen voor het zetten van verschillende stijlen koffie opgenomen, voor de liefhebber. De hand van de chronograaf beweegt door het hybride uurwerk alsof het mechanisch is, maar hij staat toch altijd op tijd. Hoe fijn dat ook is, ik heb gemerkt dat een rechthoekig horloge mij toch niet gelukkig maakt. Daarom bij deze te koop aangeboden. De koffie wordt weer uit de losse pols gezet, en misschien dat deze dan om een pols terechtkomt die hem wel draagt :smile:

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Brew Method Chronograph
Diameter: 38mm x 41.5 mm, 11mm dik
Leeftijd: onbekend, dit model is ongeveer een jaar geleden uitgekomen
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): dec '23
Factuur en/of certificaat: geen factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele verpakking met gebruiksaanwijzing
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen in Amsterdam West of verzenden
Conditie (krassen, werking etc): Lijkt amper gedragen, door mij in ieder geval slechts eenmaal. Op de linkerkant van de kast zit een dun lijntje, dat is het enige spoor dat ik kan vinden. Ik heb geprobeerd dat goed te fotograferen
Soort uurwerk en kaliber: Seiko VK64 Meca-quartz
Vraagprijs: 225 euro
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

:arrow_up:

misschien voor 200? of doe een maf bod

wat dacht je van 175 eurino’s voor een kekke mechaquartz chrono?

1 like

Upje!

Kijk, ik ben niet bepaald met dit horloge getrouwd. Zonde als niemand hem draagt, dus doe een bod. 150 euro?

2 likes