Brunmontagne HFLE21 nr 25/50

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Mijn Brunmontagne HFLE21. Hij blijft in de kist zitten, terwijl hij het daglicht best mag zien.

Hij is weinig gedragen, dus de toestand is zeer goed te noemen. Enkele draagspoortjes op de band, en 1 krasje op de kast (zie foto).

Full set, band met brede aanzet en rubber band met vouwsluiting inclusief. Het betreft de nodate versie met blauwe secondewijzer.

De band staat nu afgesteld op een 19cm pols. Er zijn 3 extra schakels nog bij. De rubber band heb ik welgeteld 2 dagen gedragen. Not my cup of tea ;).

Het metalen HFLE21 kaartje heb ik helaas nooit mogen ontvangen, maar dit heb ik gelaten voor wat het was. Dat zit er dus niet bij.

Merk en model: Brunmontagne Representor HFLE21 25/50
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): bij de uitlevering eind 21
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, behalve het metalen kaartje.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk. Verzenden kosten koper.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed, een paar kleine draagsporen. 9/10
Soort uurwerk en kaliber: seiko nh35
Vraagprijs: 300 euro (vast)

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

10 likes

Terug naar het topje van de berg :wink:

2 likes

En omhoog! (Toch toepasselijk als er berg in de naam voorkomt :stuck_out_tongue:)

Van het topje naar de bodem.

Mijn beste aanbod hier is 290 euro inclusief de verzending.

1 like

Weekend beklimming!

Personne pour la montagne, non? Curieux
:thinking:

1 like

Up!

Meneer verval heeft zijn zinnen gezet op iets nieuws! 280 euro inclusief verzending. That’s all folks!

Weekend upje!

Okay… iemand voor 250 euro?

I’m all alone… and no one knows… :wink:

1 like

Niemand voor nummertje 25?

Met een nulletje erachter komt ie jou kant uit :wink:

Deze helemaal vergeten. Nog steeds zoekende naar een nieuwe baas!

Laatste drop naar 225 euro. Auwtsj!

3 likes

Terug naar het topje van de berg!

Hupsakee!

Geen animo meer voor de 21 representor?

Omhoog!!

1 like

225 voor de 2021 HFLE!

Een laatste upje! Wie maakt me los?

1 like