Bubbel?

De Submariner, GMT en Daytona zullen wel hun waarde goed vasthouden of stijgen over lengte van jaren (als je ze in stickers laat!) Verder zie je alle Rolexen stijgen in waarde over een periode van zo’n 30 jaar.
Maar de eerste 15 jaar zakt een gemiddelde Rolex gewoon in waarde hor. Zeker als je hem ook draagt.

Verder is een mechanisch horloge totaal niet populair hor. Eigenlijk alleen onder de rijke en een “groepje” liefhebbers.

Tulpenbollen leveren anders nog steeds goed geld op, hetgeen kan bijdragen aan mijn hobby🥴

1 like

En wat dacht je van de SKX bubbel en de SARB bubbel dan? :stuck_out_tongue_winking_eye: maar toch ook :face_with_raised_eyebrow:

Bepaalde modellen van de Speedmaster Professional zijn ook flink gestegen in korte tijd zoals de Alaska Project, Gemini IV, Apollo 11 35th Panda en de Silver Snoopy bijvoorbeeld. De meesten hiervan gaan over de €10.000,- voor een complete set.

bubbel :crazy_face:image

2 likes

Nee ze volgen gewoon in de voetstappen van merken zoals Supreme. Iedereen wil het hebben omdat het niet te krijgen is.

Kun je lang wachten.

Zo.

Daar.

5 likes

Ben jij eigenlijk nog aan het wachten?

7 likes

En ondertussen zijn die krengen gewoon 2,5k duurder dan in mei 2019 :sweat_smile:

En stel je Jur eens voor die ziet dat dit topic een bump heeft gehad.

afbeelding

1 like

Ik weet dat Rolex eigenaren graag zien dat iedereen krampachtig er eentje probeert te bemachtigen en door fear of missing out elke prijs betaalt. Maar ik heb er nog geen minuut minder om geslapen dat ik geen Rolex of 16570 heb.

4 likes

Dat is precies wat mensen zeggen die heel veel wakker hebben gelegen van het feit dat ze geen rolex hebben.

9 likes

Stort bijna in ik zie de eerste krimpscheurtjes al ontstaan. Nee tuurlijk niet alles stijgt als een malle.

Ik ook weer wakker gelegen tot 05:30. F#ck rolex.

2 likes

Misschien deels een bubble… deels vraag en aanbod!

Zolang de prijzen betaald worden die men vraagt…

Het is alleen vraag en aanbod.

Ik heb niks met de sportmodellen ( alleen evt de 126715chnr en die is NOG onder.list te krijgen ). Dus voor mij maar 1 uitdaging en dat is de sky.

Echt? Ik vind die root beer helemaal niks​:see_no_evil::speak_no_evil:

De Sky is cool…

Jep, wel de full gold dan.

En je eet er ook geen hap meer of minder om, nietwaar?

1 like

Vraag en aanbod dingetje