Bulova 666 Snorkel

Te koop!

Een van mijn eerste vintage horloges, en met recht een bijzonder stuk, deze prachtige Bulova Oceanographer 666 Snorkel, ook wel bekend als de “Devil Diver”. De wijzerplaat en bezel hebben een mooie, lichte tropical patina ontwikkeld

Het horloge loopt goed en vertoont geen mankementen. Tijdens de aankoop heb ik het uurwerk bekeken; het zag er technisch goed uit, zonder tekenen van slijtage. Naar mijn beste weten is het horloge destijds volledig onderhouden.

Helaas moet ook dit pareltje vertrekken, omdat ik bezig ben met het openen van een koffiezaak in Amsterdam, en dat betekent dat een groot deel van mijn verzameling ruimte moet maken.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Bulova Oceangrapher
Diameter: 40
Leeftijd: jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):2021
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only.
Verzendkosten of afgehaald:verzending
Conditie (krassen, werking etc): zie fotos
Soort uurwerk en kaliber: 11 BLACD
Vraagprijs:€500,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

13 likes

Up

Up en prijs verlaging €450,-

1 like

Up!

En doe een leuk bod, heb liever dat het horloge in de forum familie blijft!

Up