Bulova Super Seville Day Date

Te koop mijn Super Seville. Hoewel ik dit een prachtig horloge blijf vinden slaat de hommage toch niet echt aan zoals gehoopt, daarnaast heb ik wat andere leuke vintage horloges op het oog.

Merk en model: Bulova Super Seville Day + Date
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1979 (?)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: maart 2021
Papieren, doos en eventuele accessoires: geen doos/papieren aanwezig. Komt met een originele stalen band met originele clasp die vermaakt is tot 16,5cm (kan dus niet meer groter gemaakt worden) en een originele stalen band met aftermarket clasp tot 18.5cm polsomtrek, ook zitten er nog wat extra schakels en een extra clasp bij. Daarnaast komt hij met de getoonde leren band, ik heb deze zelf 3x omgehad op de Bulova en daarna gewisseld voor de stalen band. Als laatste zit de servicebon er ook bij.
Conditie (krassen, werking etc): verkeerd in goede staat. Loopt +4 seconden per dag. Heeft vorig jaar april een service gehad (bon aanwezig). Het plexiglaasje heeft wel wat veegjes. Daarnaast zit er op de kast hier en daar wat kleine krasjes, maar dat is te verwachten bij een horloge van deze leeftijd.
Vraagprijs: 690 inclusief verzending
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Gereserveerd.

3 likes

Verkocht! Dat was een snelle.

Deze is door een misverstand met de vorige koper helaas weer terug in mijn bezit gekomen. Ik had al wat anders op het oog dus een pricedrop naar 670eu voor deze dikke zomerklatser! :sunglasses:

Up! Omdat ik wat anders op het oog heb is de prijs allesbehalve vast! Dus doe een leuk bod en wie weet komen we eruit :grin:

Up

up en prijsaanpassing: 650,-

Up