Bulova Super Seville

Te koop:

Merk en model: Bulova Super Seville

Diameter: 36mm

Leeftijd: 1984

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 1-2022

Factuur en/of certificaat: nee

Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only. Niet op de foto beschikbaar maar het hoofd wordt tevens geleverd met stalen band.

Verzendkosten of afgehaald: Ophalen. Eventueel verzenden is op kosten en risico van de koper

Conditie (krassen, werking etc): Technisch goed. Kast is voor de leeftijd ook nog in prima conditie. Het horloge heeft in 2020 nog een servicebeurt gekregen. Bij het handmatig opwinden lijkt het alsof de kroon het tandwiel af en toe niet pakt. Dit kan voorafgaand aan de verkoop worden verholpen door een horlogemaker.

Soort uurwerk en kaliber: Automatisch

Vraagprijs: €410 (incl. Leren en stalen band)

Hierbij bied ik mijn Bulova Super Seville aan. Ik heb het horloge eerder dit jaar via inruil verkregen. Het horloge heeft in 2020 een onderhoudsbeurt gehad.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

17 likes

Up.
Indien het feit dat bij het handmatig opwinden het lijkt alsof de kroon het tandwiel af en toe niet pakt, een reden is om niet te reageren. Hier wordt volgende week naar gekeken door een horlogemaker.

6 likes

Voorlopig gereserveerd.

Deze is terug in de verkoop.

Enkele onderdelen zijn vervangen door de horlogemaker en het horloge heeft meteen een beurt gekregen. Vraagprijs inclusief reparatie is
€475.

2 likes

Up en de prijs naar €450. Dit is inclusief de onderhoudsbeurt die het horloge net heeft gehad.

1 like